Ad|oS Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Selger altså 4stk BBS RC 18x8,5" ET38 felger. Det sitter dekk av merket Firestone Firehawk SZ80 225/40-18 på dem, men de er godt brukt. Kan se bilde av dekkbanen på de ulike felgene under her. Har også senterkopper til dem. 3 av dem ser veldig bra ut, men den siste har fått en liten smell slik at den ikke er 100% lengre. Felg 1 Felg 2 Felg 3 Felg 4 Senterkopper Som dere ser på bildene av felg #2 har den fått seg en liten smell. Er også litt hakk i noen av felgene, som dere kan se på bildene. Den ene senterkoppen har også fått en liten smell, så har noen bulker og riper. Skal få shinet dem opp litt med noe metallpolish før salg, så de blir litt blankere Jeg har TÜV-papirer på felgene, så det er ikke noe problem å få dem godkjent i vognkort. Har disse på eget vognkort. Felgene er utrolig lette, så egner seg bra på f.eks. en banebil. De skal veie 8,5kg pr stk i følge det jeg har lest (så antar det stemmer, uten å si noe 100%). Til sammenligning veier orginale smidde E36 M3 felger i 17x7,5" 9,1kg pr stk. Passer IKKE 5-serie, med mindre du bruker ca 20mm spacere Bud over 4.000kr vurderes. Foretrekker at personen som kjøper dem kommer å henter dem, så jeg slipper noe problemer med tanke på frakt. Gi bud her eller på PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Har bud på 4000kr nå Forsvinner fort! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 merkbart med den bulken,eller er de balansert? kommet noe mere bud,å lenge skal de ligge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 4 lapper er billig da, for relativt strøkne RC. Kan lett få oppimot 7 for disse. Fine er dem også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Er nok fare for at du kan merke noe ja. Var vel noen vibrasjoner i rattet på bilen da jeg kjørte med dem Forsvinner forhåpentligvis i morgen Går for 4 lapper dersom det ikke er noen høyere bud før midnatt tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Har nå bud på 4200kr på dem... Budrunden går frem til 23.59 (22.59 på forumets klokke). Kommer det inn et bud akkurat på tiden sier vi at budrunden forlenges med et par minutt hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andy91 Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Har du anelse om hva det kan koste å rette den skeve felgen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Beklager, men det vet jeg nok ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Har du anelse om hva det kan koste å rette den skeve felgen? Koster deg 500 spenn hos folk som driver med det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusG Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Må bare sei det.. Beste salgs annonsen til felger eg har sett Bra med utfyllende info og ikkje minst kanon bra bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Det høres bra ut Prøver bare å vise hvordan de faktisk er, slik at alle kan se mønster og kantkjøring osv før de eventuelt handler. Da blir ingen lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 kan jeg spørre hva de gikk for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-alpin Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 kan jeg spørre hva de gikk for? mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Erik- Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Jaok, tar det som et nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg