Gå til innhold

SOLGT

Ad|oS
 Share

Anbefalte innlegg

Selger altså 4stk BBS RC 18x8,5" ET38 felger. Det sitter dekk av merket Firestone Firehawk SZ80 225/40-18 på dem, men de er godt brukt. Kan se bilde av dekkbanen på de ulike felgene under her.

Har også senterkopper til dem. 3 av dem ser veldig bra ut, men den siste har fått en liten smell slik at den ikke er 100% lengre.

Felg 1

Felg1d.jpg

Felg1c.jpg

Felg1a.jpg

Felg1b.jpg

Felg 2

Felg2a.jpg

Felg2b.jpg

Felg2e.jpg

Felg2c.jpg

Felg2d.jpg

Felg 3

Felg3a.jpg

Felg3b.jpg

Felg3c.jpg

Felg3d.jpg

Felg 4

Felg4a.jpg

Felg4b.jpg

Felg4c.jpg

Felg4d.jpg

Senterkopper

Felg0.jpg

Som dere ser på bildene av felg #2 har den fått seg en liten smell. Er også litt hakk i noen av felgene, som dere kan se på bildene. Den ene senterkoppen har også fått en liten smell, så har noen bulker og riper. Skal få shinet dem opp litt med noe metallpolish før salg, så de blir litt blankere :)

Jeg har TÜV-papirer på felgene, så det er ikke noe problem å få dem godkjent i vognkort. Har disse på eget vognkort.

Felgene er utrolig lette, så egner seg bra på f.eks. en banebil. De skal veie 8,5kg pr stk i følge det jeg har lest (så antar det stemmer, uten å si noe 100%). Til sammenligning veier orginale smidde E36 M3 felger i 17x7,5" 9,1kg pr stk.

Passer IKKE 5-serie, med mindre du bruker ca 20mm spacere

Bud over 4.000kr vurderes. Foretrekker at personen som kjøper dem kommer å henter dem, så jeg slipper noe problemer med tanke på frakt. Gi bud her eller på PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nok fare for at du kan merke noe ja. Var vel noen vibrasjoner i rattet på bilen da jeg kjørte med dem

Forsvinner forhåpentligvis i morgen :) Går for 4 lapper dersom det ikke er noen høyere bud før midnatt tenker jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...