Roger 330D Skrevet Mai 29, 2010 Share Skrevet Mai 29, 2010 Hei folkens, god grand prix kveld......! Legger ut noen bilder som jeg har samlet etter mye leting på forumet her. Si ifra om noen mener seg berettiget til bildene så kan de sikkert fjernes... Eller vi kan bli enige om en annen løsning. Til de som har tatt bildene, takk for at dere bruker tiden deres til glede for mange andre! Dersom det er flere som har bilder av denne bilen så hadde det vært moro å samle dem her. Det er første turen min på bane med bilen og synes den oppførte seg pent. den er litt framtung og litt bløt, men det kan nok bli bedre med nye dekk og dempere, og kanskje litt stivere fjører.... Noen som har tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 Skikkelig grom vogn du har der. Er det stor forskjell på å kjøre en kraftig dieselbil og en kraftig bensinbil på bane? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger 330D Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2010 Har ikke kjørt mye på bane, men det fine med dieselen er at den trekker godt helt fra kjelleren. Jeg synes i grunn at automaten i sport-modus funket bra på banen også. Er for øvrig en suveren landeveisracer. på fin langkjøring kommer den ned mot 0,53l på mila og det er ikke dårlig på en så stor motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 30, 2010 Share Skrevet Mai 30, 2010 0,53 er jo veldig respektabelt. Har sjukt lyst på en treer med stor dieselmotor, men det blir nok en stund til det skjer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå