Positiv Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Hei Da jeg for første gang skal bytte ut dysene, er spørsmålet på hvordan jeg gjør det, på en mest effektiv måte. Både det og få dem ut, og sette inn igjen. Hadde vært fint med bilder, om noen skulle ha det tilgjengelig. Takker for svar. Mvh Bent
Morty999 Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 ventiler eller dyser? for å skifte ventiler så må toppen av
Positiv Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Det var nok en stygg skrivefeil, fra min side. Det var dyser jeg mente
Morty999 Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 det er bare å løsne de 4 skruene som fuelrailen er satt fast med ned i innsuget, vippe ut ett klips over hver dyse og dra ut fuelrailen(den svarte "røret" over dysene.. regn med å mptte bruke skrutrekker for å vippe det av.. det samme må du nok gjøre med dysene for å få di ut av innsuget også... for å få inn de nye dysene så ha litt olje på o-ringene og sett dysene inn i fuel railen først også neddi innsuget
Positiv Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Takk Morten. Da har jeg en prossedyre og følge, og det er greit, når man gjør noe slikt for første gang. Og siden det ikke ble noe gasspjeld, renset jeg opp det jeg har. Og det ble bra. Fikk byttet tomgangsregulatoren og justeringsenheten for tomgangen samtidig. Så nå går den penere på tomgang. Mvh Bent
Positiv Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Skrevet Juli 10, 2010 Hei De nye dysene på cc200 jeg satte inn, fungerte dårlig på min motor. Så måtte nok sette tilbake de gamle på cc247, og nå går den som et uvær, he-he, med automat. men suger bensin som en svamp. Blir mye bykjøring, og er ikke lett på gassen akkurat, Så den ligger jevnt på 2 liter pr. mil. Tidligere hadde jeg et problem med at bilen gikk for fet. Men etter og ha byttet luftfilter systemet, har den sluttet med det. Så det tydlig før bytte av luftfiltersystemet, at det la seg mye fete sotpartikler på støtfanger. Men det er det slutt på. Som man ser av bildet under, får den godt med luft nå. Og om spørsmål jeg hadde tidligere vedr. lav ohm og høy ohm har noe og si, har det ikke det. Så lenge bilen starter og går som den skal. Er det ingen fare for at styringsenheten skal ryke. Mvh Bent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå