Joakim_fug Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Hvordan soter dere baklyktene dere OG får det gjevnt?? innbiler meg at sotespray blir veldig lett ugjevnt..!? TIPS???
Gjest Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Eg pleier bruke sotespray. Er du meget nøye underveis skal det gå bra... ta flere tynnere lag! Men det fineste er selvsagt orginalsotede lykter.
Joakim_fug Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Har du noen bilder av noen baklykter du har sota`? Ja, det er det sikkert, men er jo pinade umulig å få tak i dem orginale
Gjest Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Har vel ingen spesielt gode bilder på hånd, men skal grave litt på pcen og se ka eg finner
Gjest Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Her er to av bilene eg har tatt selv, men det viser jo ikkje så godt om det er jevnt eller ikkje da... men du ser vertfall ikkje forskjell på de med det blåe øye.
Joakim_fug Skrevet Mai 30, 2010 Forfatter Skrevet Mai 30, 2010 Blei jo ikke gale.... hvordan spray brukler du? hvor kjøpes den hen? hvor mye trenger jeg? og hva koster den??
Gjest Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Eg kjøpte transperant svart (du får den i ulike farger). Fås på typiske bilrekvisitabutikker, f.eks Bilxtra, Mekk osv Koster vel et sted mellom 50 og 100kr. Vanligvis holder det med en boks. Lurt å demontere lyktene da synes vertfall eg det er greiere, og deretter legge på flere lag for å unngå renning inntil du føler det er mørkt nok. Får håpe det var til hjelp
canbmw Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 dame strømper er litt jalla løsning men det fins folk som gjør det as:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå