RoyC Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Har lest og søkt og funnet diverse "løsninger" på å få justert klokken på min kasettspiller i en 2002mod 320 diesel...Ja jeg sa kasettspiller...med autorevers og greier . Uansett, klokken trenger å settes frem en time og jeg har prøvd det meste uten hell.... Noen som vet hvordan man får justert denne spilleren... Husker ikke navnet i farten men det er trolig kjiipeste versjon ever i en BMW.... Er en knapp med bilde av klokke, men uansett hve jeg gjør med denne får jeg ikke justert tiden...Så det må være noe annet??????
2maz Skrevet Mai 30, 2010 Skrevet Mai 30, 2010 Er det ikke klokke under speedometeret og? Mener eg holdte på med noe lignende selv. Og da tror eg at eg vridde rundt en av de "pinnene" på speedometeret for å få klokken til å telle opp eller ned, alt etter hvilken side eg vridde mot. Instruksjonsboken kan og være kjekk å ta en titt i hvis du har den
Efen Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Slet med å finne ut av det samme selv:p Men det var bare å skru på det høyre ''spindelen'' så ble klokke i riktig tid:p
RoyC Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Hmmmm...... Jeg mener å ha prøvd dette.... Får prøve igjen...Der er jo en klkke i speedoen også ja med kjørekomputeren. Vet noen om det er ok å bruke Biltema sin olje på en 320d (Turbodiesel)? Eventuelt hvilke viskositet skal denne ha? (M47 motor)
Bjorni92 Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Du velger klokke på kjørekomputeren, så vrir du på den høyre knappen på instrumentpanelet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå