Gå til innhold

E34 diff brems, shadow line-demontering av lister spørsamål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Halloen..

har ei e34 vogn, er ikke så veldig inni e34, er liksom e36 som jeg har kontroll på og er mer min greie..

men har handla meg ei sladde\bruks brakke..

skal ha diff brems på den.. orker ikke noe sveist greier, hehe..

Det er jeg lurer på, er det samme greie som med e36? er det små og store kardanger?

hvis jeg skal kjøpe ei 525 diff brems, må jeg da bytte mellom aksel på min 520 ? og kan jeg bruke de "hylsene" fra min kardang 520 så jeg slepper og til med andre stikkakslinger?

skal også lakke vinduslisten og nyrene , vil ha shadow line... men det jeg lurte på om det var noen gode triks får å få av vindus listene, hele og pene.. vippet og dradde litt med et flattjern, men satt godt:P er vel ikke noen andre triks så de slepper\er letter å dra av..

og er nyrene samme patent som e36, 2 delt? er liksom mye mer tungvindt og skru på e34, hvordan er letteste måtte og få av nyrene? av med frontplata? er jo et plass deksel over lyktene, men sitter jo faen med skrudd i hytt og gevær!

Skrevet

åssen av e28 kardagene(diff brems) skal jeg lete etter? altså navnet type..

på e30 så er det jo 325 det jo greit, den store kardagen.. men de koster jo flesk

hva må jeg regne og ut med får en diff brems til min? 4000?

hva ligger de på ? er 4000 får dyrt\får lite?

Skrevet

listene da?

noen som har noe tips eller triks?

har prøvd med et flatt jern og vippet og dradd\løftet litt men sitter noe navli...

noen som har en anna måte?

og nyrerene uten å måtte ta av hele frontplata

Skrevet

Ang. listene så lakkerte jeg dem mens de var på bilen. Bare maskerte opp og mattet dem godt ned. Ga dem noen omganger med grunning og så noen lag med Würth sin sort silkematt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...