e3679 Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 hei.startet bilen min her i formidag,å da var d lys i abs og antispinn lampene.hva er galt? en sensor som er gåen?? kostbart?
e3679 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 kan være mye rart. men vil tro det er en abs sensor åkei.hvor finner jg dn?
VegarVS Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 vil tro det er det, men sjekk om det er foran eller bak, så skal jeg finne delenr til deg
2maz Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Kan ihvertfall røpe at det fort går en 3000 på verksted for det. Leverte min inn og de trodde først det var hele styringsenheten(20.000kr). Men eg nektet og ba de sjekke bedre. Og resultatet var dårlig kontakt i en ledning! Men da hadde de allerede byttet så måtte betale for sensoren og. Sleipt. MEN... Den har begynt å lyse igjen.... Tenkte å sjekke selv denne gangen. Så har kjøpt meg kabler til å koble den til en pc. Men må bare lære meg det først. Er vel kanskje noen som har prøvd selv før.
e3679 Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 koster 275kr for sensoren på koed.mens på gsskulle di ha åver 1000kr.er d ikke bare foran da? er d bak også? abs sensor? finner diagnose ut hvilken som er gåen??
2maz Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Diagnosen på verkstedet fant det ut ja. Var høyre forran på min. Men de sier at du må inn på resetting av feilen etter den er byttet og.. Så da var den nesten spørsmål om det lønnet seg at de tok jobben. For da slapp man inn på diagnose 2 ganger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå