faint Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Hei! Sliter litt med å koble in iso-kontakter på de ledningene som sitter i bilen fra før. han luringen som hadde bilen før har klippet av de orginale kontaktene, så trenger litt hjelp til hvordan man skal koble opp dette. Noen som har peil? Mvh stefan
Jørgen Lie Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Bruk ett multimeter å finn en + ledning med strøm, den kobles på gul og rød ledning på ISO. Finn en sort ledning(evt lag deg en ny) med jording som du kolbler på den svarte på ISO`n . Ellers blir det jo høytalerledninger, om de finnes fra før. Om ikke er det lett å få tredd nye ledninger som du kobler opp på de merkede ledninger på ISO`n
E34-Sprova Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 ellers så kan du dra på huggern å klippe litt;) lodd så ihop å da har du den orginale koblingen igjen;)
faint Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 ja, det går også ann men skal ikke ha i orginal spiller, så har ikke noe å si for min del egentlig Bare jeg får det til å funke
Azeton Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Jeg ville funnet styrestrøm også. slik at du ikke trenger og slå spiller av og på.
beyeren Skrevet April 12, 2011 Skrevet April 12, 2011 på tenningen eller sitter med multimeter på hver av de avkappete kablene og ser hvilken som ikkje gir spenning med tenning av, og spenning med tenning på. Men Hvilken farge på isokabel skal dette kobles til?
matsrh Skrevet April 13, 2011 Skrevet April 13, 2011 Var det rød da tro, tror ledningen fra isokabelen var rød...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå