KKise Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Da jeg kjøpte den, mangla frontrutelist og litt småting som tåkelys å sånt, og bytta litt slitedeler på understell : ) Eksosen var rak fra midten og bak, og litt spesielt valg av endestusser Sånn den står nå: Hadde den bare sett 100% sånn ut hele veien så Et par mobilbilder jeg tok her en kveld: Felger: Beyern Mesh Black 8,5x18 og 9,5x18 Interiør: Komplett sort M5 Motor: M50B25 Begynt å flasse litt lakk noen steder, bimmern har en gang sett sånn ut, så er litt oransje noen steder Har M3 vinga liggende, men er usikker på om jeg noen gang komme til å sette den på igjen, hva tror folk ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Flott bil! hva slags front er det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 Denne leppa : http://static.schmiedmann.dk/ProductPic ... 93_big.jpg som er støpt inn i originalfangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Klarte ikke helt å bli dus med den fronten, men alt i alt en pen bil. Endestussene ser ufattelig mye bedre ut enn de gjorde. Er det Scorpion eksos? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 pen bil og masse potensiale. sorte lykter rundt om så ser den bøs ut, stusser litt på fangeren jeg også. og det såg faktisk ikke så gale ut uten sidelister på dørene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sonic Skrevet Mai 31, 2010 Share Skrevet Mai 31, 2010 Pen bil, og ikke minst kul front Hvor har du gjort av viskeren på venstre side? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2010 EirikL: Hehe takk, har laget til eksosen selv med de pottene som stod på da jeg kjøpte den, og en ganske utbrukt bmwlyddemper jeg skaffa på hoggern, en med lite innmat i ///MPower: Takk takk sonic: Er monovisker Jeg har et lite problem da, en skjelden gang i blandt så drar den dårlig når jeg gir flat pedal og rykker veldig på veldig lave turtall, går over etterhvert, om motor er varm eller kald har ikke noe å si, hva kan det være ? Også smeller/spytter den ALLTID i eksosen når jeg slipper gassen, noen råd mot dette ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KKise Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Snikfotograferte litt på autostrada her om dagen, igjen bare med iphone så er ikke verdens beste kvalitet : O Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bruce91 Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 EirikL: Hehe takk, har laget til eksosen selv med de pottene som stod på da jeg kjøpte den, og en ganske utbrukt bmwlyddemper jeg skaffa på hoggern, en med lite innmat i ///MPower: Takk takk sonic: Er monovisker Jeg har et lite problem da, en skjelden gang i blandt så drar den dårlig når jeg gir flat pedal og rykker veldig på veldig lave turtall, går over etterhvert, om motor er varm eller kald har ikke noe å si, hva kan det være ? Også smeller/spytter den ALLTID i eksosen når jeg slipper gassen, noen råd mot dette ? det er ikke luftmengdemåleren som begynner å bli dårlig da? har hørt at den går av og til synes kanskje du skal kjøre uten M3 vingen forresten:) nydelig bil ellers:P satser på at E34`en min blir sånn eller i den gata:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Veldig fin bil assa Clean men samtidig gjennomført Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå