Gå til innhold

Kevins E34 525i

Share

Anbefalte innlegg

Da jeg kjøpte den, mangla frontrutelist og litt småting som tåkelys å sånt, og bytta litt slitedeler på understell : )

Untitled-1.jpg

DSC00388.jpg

Eksosen var rak fra midten og bak, og litt spesielt valg av endestusser :P

DSC00395.jpg

Sånn den står nå:

DSC003886.jpg

imge344.jpg

1002.jpg

1001.jpg

Hadde den bare sett 100% sånn ut hele veien så :P

imge342.jpg

m50b25.jpg

Et par mobilbilder jeg tok her en kveld:

1004.jpg

1005.jpg

Felger: Beyern Mesh Black 8,5x18 og 9,5x18

Interiør: Komplett sort M5

Motor: M50B25

Begynt å flasse litt lakk noen steder, bimmern har en gang sett sånn ut, så er litt oransje noen steder

999.jpg

Har M3 vinga liggende, men er usikker på om jeg noen gang komme til å sette den på igjen, hva tror folk ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

EirikL: Hehe takk, har laget til eksosen selv med de pottene som stod på da jeg kjøpte den, og en ganske utbrukt bmwlyddemper jeg skaffa på hoggern, en med lite innmat i :)

///MPower: Takk takk :)

sonic: Er monovisker :)

Jeg har et lite problem da, en skjelden gang i blandt så drar den dårlig når jeg gir flat pedal og rykker veldig på veldig lave turtall, går over etterhvert, om motor er varm eller kald har ikke noe å si, hva kan det være ?

Også smeller/spytter den ALLTID i eksosen når jeg slipper gassen, noen råd mot dette ? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
EirikL: Hehe takk, har laget til eksosen selv med de pottene som stod på da jeg kjøpte den, og en ganske utbrukt bmwlyddemper jeg skaffa på hoggern, en med lite innmat i :)

///MPower: Takk takk :)

sonic: Er monovisker :)

Jeg har et lite problem da, en skjelden gang i blandt så drar den dårlig når jeg gir flat pedal og rykker veldig på veldig lave turtall, går over etterhvert, om motor er varm eller kald har ikke noe å si, hva kan det være ?

Også smeller/spytter den ALLTID i eksosen når jeg slipper gassen, noen råd mot dette ? :)

det er ikke luftmengdemåleren som begynner å bli dårlig da?:) har hørt at den går av og til ;) synes kanskje du skal kjøre uten M3 vingen forresten:) nydelig bil ellers:P satser på at E34`en min blir sånn eller i den gata:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...