Eivind B Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Har en front skada mteh 1 som eg vill selge i deler. Bilen er en 325. Så har allt understell, og litt andre deler. Så er bare og spør om nokken er på jakt etter nokke. Har et ekstra sett med 51mm fjørbein og for salg.
Haakjin Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Hva skal du ha for motor, drivverk ? Eller mest interessert i 325 girkasse, bunnpanne, komplett for stilling. Pris på dette?
Eivind B Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Motoren har fått seg en liten skade i fronten, så er bunn panna knust. så den er ikkje nokke og sammle på. Kun toppen og lmm. Men du kan komme med et bud på undestelle med gir kasse på pm, så har eg ei bunnpanne fra en anna motor du kan få kjøpe.
Daniel84 Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Trenge SÅRT venstre bærebro, komplett..og sjåførdør ! pm om du vill eller har og selge !
Eivind B Skrevet Mai 31, 2010 Forfatter Skrevet Mai 31, 2010 Trenge SÅRT venstre bærebro, komplett..og sjåførdør ! pm om du vill eller har og selge ! Ska sjekke det i morgen:) Vill helst selge bakstillinga komplett:)
Eivind B Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 har du diff med sperre?å mtech ratt? Har diff ja, og rekner med det er brems på den. Skinne på ratte er desverre løsnett i sømmen:( men har det ja:)
Eivind B Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 er mtech fronten knust? vis ikke er jeg interessert Den er knust ja.
Bmweee Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Hold an på diffen litt..muligens det blir e30 før helga..
Eivind B Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Hold an på diffen litt..muligens det blir e30 før helga.. Hehe:) greit det du:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå