Voon Skrevet Mai 31, 2010 Skrevet Mai 31, 2010 Skriver dette på vegne av min bror som har hatt megauflaks med bilene sine.. Nylig blei toppakninga på maskina i bilen hans blåst, trolig der som toppen er sveisa (jupp, sveisa topp, oppdaget det litt sent dessverre, var ikke lett å finne maskin til de bilene så løsningen blei en litauisk e34 med gassanlegg som egentlig skulle brukes til racing. det gikk litt fort i svingene og da bilen var kjøpt og alt skulle demonteres så vi at det var sveisa. uansett). Nå leter vi altså etter ny topp. Gutten er arbeidsledig og har følgelig ikke så mye å rutte med, så et rimelig men godt alternativ er selvsagt ønskelig, men om noen vet noe, har noe eller noe som helst, si fra Vil så gjerne at han skal ha en bil som faktisk funker. Vi har hatt grusomt mye trøbbel med disse 5'erne våre begge to, på tide at det ordner seg.
Laudrup Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Jeg har en 885 topp. den trenger litt småpuss, trolig ny kam, 6 nye løftere og den en akselen til løfterene. Ellers grei.
Voon Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 hva skal du evt ha for den? Skal høre med pappa hva han har liggende av slike deler. Vi har litt for mye til e34, bortsett fra det som trengs mest selvsagt.
Voon Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 så peil har ikke jeg, men sier fra litt nærmere i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå