DizZy Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Når jeg vrir rundt nøkkeln så prøver den å starte og noen ganger går det smertefritt, men andre ganger står bare starteren å spinner, motoren blir ikke med, hvis noen skjønner.. Må prøve 2-3 eller 10 ganger før motoren blir med. Er sykt irriterende. noen som vet hva som er galt? Er starteren defekt og må byttes eller kan det være noe annet?
BMW 2002 Fredrik Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Har hatt dette selv på min gamle 318is og da var det bare å bytte starteren.
oveø Skrevet Mars 28, 2011 Skrevet Mars 28, 2011 Har en 316 94 mod med akkurat det samme problemet, virker som om det er innslaget på stareren som ikke kommer i kontakt med svinghjulet. Er det mulig å fikse det eller må jeg skifte starter? viss det er tilfelle, er det mye arbeid å skifte?
JulianS Skrevet April 1, 2011 Skrevet April 1, 2011 Like greit å bytte starter, drittjobb på e36 iS;)
kasper Skrevet April 4, 2011 Skrevet April 4, 2011 Samme problem jeg hadde, var bare å bytte starter.
oveø Skrevet April 11, 2011 Skrevet April 11, 2011 jepp, da har jeg prøvd, men kommer ikke til fra oversida, 316 har gigantisk innsug som er festet på alle mulig rare måte. Lettere å løse girkassa å ta den veien ;D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå