Magnus91r Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Hei! Jeg har en BMW 5serie E39 1997. Var ute å Kjørte i dag og oppdaget når jeg kjørte i rolig fart at den kom en merkelig svak klunke lyd fra ett eller annet under høyre hjulbue. Ikke noe spesielt sterk lyd, måtte ha anlegget og viften helt av for å høre den. En kompis av meg gikk så ut å presset høyre side på bilen opp og ned mens jeg stakk øret ved dekket, og man kunne høre en svak klunke lyd. Jeg lurer på om noen kanskje har hatt samme problem? hva kan dette være? Tenkte å benke opp bilen i morgen for å se nærmere på hva det muligens kunne være, men hadde vært greit å fått tips om hva jeg skal se etter. Takker for all hjelp!
Magnus91r Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Er ikke hjullageret, det skiftet jeg for noen måneder tilbake. Er nok bærekulen. merket at det var slark i øvreledd når jeg ristet i det, bærekulen på venstre side satt mye bedre, ikke tegn til slark der. Noe mer jeg må bytte enn bare bærekula? Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt det og sånn ca hva det koster? Hadde store planer om å kjøpe M5 fangere til bilen før sommern
Magnus91r Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Var nettopp ute å sjekket, fant ut at et skruen som kobler braketten og spindelen sammen er løs. Prøvde å skru den inn igjen, men kommer til et punkt hvor den bare glipper. Så regner med at gjengene i spindelen til skruen er sprengt. og må vel skifte spindel da? Eller borre nye gjenger? noen som har opplevd samme problem? http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /11193.gif hvis dere ser der så er det skrue 11 som går igjennom braketten og inn i spindelen som ikke vil feste seg i gjengene i spindelen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå