powerfulglenn Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Hei jeg lurte på om jeg skulle skaffe meg senkesett pga det begynner og bli påtide Jeg tenkte senkesett fra koed.. men hva synes dere jeg burde ha? Jeg tenkte og ha m-tech 2 leppe på den å. senkesette: Pris: 2.737,50 Merke: Fk Automotive 75/50 Hva synes dere? Takker for råd og tips
SteffenM2 Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Blir lavt nok iallefall. Forøverig feil postet forresten.
engen90 Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 Blir nok akkuratt passe høyt mtp. utsende det:) men husk på at det ikke er lange veien før bunnpanna treffer bakken når den er såpass senka.
powerfulglenn Skrevet Juni 1, 2010 Forfatter Skrevet Juni 1, 2010 Blir nok akkuratt passe høyt mtp. utsende det:) men husk på at det ikke er lange veien før bunnpanna treffer bakken når den er såpass senka. ok;) Det blir ikke for lavt over fartsdumper da? Hehe plutserlig tar jeg m-tech fangern
Hauso Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 ville vel holdt meg til 60-40 feks.. Tror det er lavt nok. Min er senka 40-40, men jeg får faen ikke jekkene mine under bunnpanna, så jeg får jekka den opp med garasje jekk:p
engen90 Skrevet Juni 1, 2010 Skrevet Juni 1, 2010 hva skal du jekke opp bilen i bunnpanna etter? Høres mildt sagt skummelt ut. Men ser den at ting begynner å bli litt upraktisk når bilen er senka så mye, men skal man jekke opp bilen kan man ha noen treplanker man kjører på så er det problemet løst. Men ting som bremseprøve på verksted kan man nok bare drite i med så mye senk. Godkjenning blir kanskje et problem og da laveste punkt blir lavere enn 11cm og det har vært grensa til biltilsynet. Selv har jeg kjørt nesten 2 år uten å ha godkjent senkesettet mitt og bare skrudd om når det var pkk. Angående M-tech 2 fanger veit jeg ikke helt hvor mye den bygger, har selv standar front fanger og med 60-40 senk er bunnpanna helt klart lavest med 9cm over bakken.
powerfulglenn Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 hva skal du jekke opp bilen i bunnpanna etter? Høres mildt sagt skummelt ut. Men ser den at ting begynner å bli litt upraktisk når bilen er senka så mye, men skal man jekke opp bilen kan man ha noen treplanker man kjører på så er det problemet løst. Men ting som bremseprøve på verksted kan man nok bare drite i med så mye senk. Godkjenning blir kanskje et problem og da laveste punkt blir lavere enn 11cm og det har vært grensa til biltilsynet. Selv har jeg kjørt nesten 2 år uten å ha godkjent senkesettet mitt og bare skrudd om når det var pkk. Angående M-tech 2 fanger veit jeg ikke helt hvor mye den bygger, har selv standar front fanger og med 60-40 senk er bunnpanna helt klart lavest med 9cm over bakken. ok jamen det er en lov om det der du skal ha så så mye bakkeklaring vist dere har hørt om det? for og få det godkjennt
powerfulglenn Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 hva skal du jekke opp bilen i bunnpanna etter? Høres mildt sagt skummelt ut. Men ser den at ting begynner å bli litt upraktisk når bilen er senka så mye, men skal man jekke opp bilen kan man ha noen treplanker man kjører på så er det problemet løst. Men ting som bremseprøve på verksted kan man nok bare drite i med så mye senk. Godkjenning blir kanskje et problem og da laveste punkt blir lavere enn 11cm og det har vært grensa til biltilsynet. Selv har jeg kjørt nesten 2 år uten å ha godkjent senkesettet mitt og bare skrudd om når det var pkk. Angående M-tech 2 fanger veit jeg ikke helt hvor mye den bygger, har selv standar front fanger og med 60-40 senk er bunnpanna helt klart lavest med 9cm over bakken. ok jamen det er en lov om det der du skal ha så så mye bakkeklaring vist dere har hørt om det? for og få det godkjennt
powerfulglenn Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 ville vel holdt meg til 60-40 feks.. Tror det er lavt nok. Min er senka 40-40, men jeg får faen ikke jekkene mine under bunnpanna, så jeg får jekka den opp med garasje jekk:p Det her har jo vært diskutert Det sies man skal Aldri jekke opp under bunnpanna fordi den tåler ikke så mye.....
Jørgen Lie Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Kommet til å gått for d settet der jeg Hadde 6cm klaring fra bakke til bunnpanne da jeg var på BT å godkjente mitt sett.. Ikke samme settet som deg, men omtrent samme senk...
powerfulglenn Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Skrevet Juni 2, 2010 Kommet til å gått for d settet der jeg Hadde 6cm klaring fra bakke til bunnpanne da jeg var på BT å godkjente mitt sett.. Ikke samme settet som deg, men omtrent samme senk... Ok...
Østgaard Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 Min har jeg senka 60/40. Kjører på 16" felger med 45 profil. Å den skulle gjerne vert lavere fremme. Har fått det godkjent i vognkortet også Tror den er va 7cm på det laveste under.
TurboLag Skrevet Juni 2, 2010 Skrevet Juni 2, 2010 har bilstein b12 fra gs på min, stortrives med det! tror det er -25/-25...
Sturlis Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Det kommer mye an på felg og dekk også. Da jeg gikk fra 215/40 17 på 7'' felg (Store felger med relativt "høy" profil), til 215/40/16 på 9 felg (Små hjul med masse strekk), så sank jo bilen nesten 2 cmJeg har 60/40 på min, Fornøyd med det, har vurdert 75/50 for utseendes skyld, men jeg tror det vil bli veldig upraktisk.
bergeee Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 er vell noe sånt som at 7 cm fra bakken og opp til metalet og 4 cm fra bakken og opp til plastik? er ikke sikker på om det er helt riktige tall men vet i vertfall at det kan være lavere plastikk på bilen en metall:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå