Hopen Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Har en e34 som er godkjent omb til m5 3.6. Hva skal til får å få denne godkjent med 3.8? Kun 25hk forskjell på disse så vil tro man ikke trenger å bytte noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 hadde ikke giddet og godkjent det, de er jo så og si like utseende messig, tror ikke hvis du blir stoppet at de ser at det er 3.8. da skal han kjenne litt til disse maskinene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 Er ikke det jeg bekymrer meg for, men er det at jeg må få takst på bilen for å få lån siden karosseriet org. er 520.. Derfor tenkte jeg at den får høyere takst når den er godkjent som 3.8 siden det er dyrere og nyere biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Skal du bytte motor og godkjenne den før du kjøper den da eller? Jeg er litt teit i hue, så jeg må bare spørre.. Tviler at det der oppjusterer verdien av bilen i det hele tatt, da kaross er det samme anyway. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 2, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2010 bilen står uten motor og skilt nå.. holder på å bygge 3.8 motor nå som skal inn.. kjenner han som selger så han trenger ikke hele summen før bilen er ferdig montert sammen og tatt takst på så det er ikke noe problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 eneste er at det er edc dempere foran også på 3.8, men er ikke sikkert det har noe og si. ellers er det samme bremser/understell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hopen Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 men da skal det vel egentlig bare være å årdne papirer på motor og vise den da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå