thomascr Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 Legge ut anlegge for ein kompiss, pga han har kjupt seg nye "penbil" og vil ikje ha anlegg i an:) hehe - Dt består av 2 par me 6x9 frå sony, spela knall bra. står i fine 6x9 kassar. - 2 stk 12" rockford t1 power, den eine e sprengde, men kan vell fiksas. står i ein kanon bra kasse, å spela så et helsikken. han kom på 2 elle 3 plass i DB drag på superstreet treffe me den eine 12''aren =) - ein 4kanals forsterkar frå sony, kanon forsterkar. Kjeme mær info om denna imårå. - ein 2kanals heeeftige forsterkar frå audiobahn, nypris 14000. denna e svæær. kjeme mær info om denna og imårå. Pris for alt samla 12000. detta e mindre enn ka kun 2kanalaren kosta=) Kom med bud, men skambud vil ikke bli besvart. ring 45424542 for info! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetillu Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 hmmm. kunn jo tru d va gull du solgte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juni 2, 2010 Share Skrevet Juni 2, 2010 hmmm. kunn jo tru d va gull du solgte hmm kanskje sjekke litt fakta om anlegget før du legger fra deg sånne tråder? det anlegget er faktisk ganske dyrt;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 hmmm. kunn jo tru d va gull du solgte haha, idiot^^ berra 2kanalaren e jo dyrare enn den prisen der;) Subbane kosta 4000kr stk, kassen kosta o nken lappar, 6x9 kost 600kr pr par + 500kr pr par for kassane. 2kanalaren kosta 14000 Kondensatoren kosta og nåken tusen kroner. 4kanals sonyen kosta og ett par tusen kr færh =) e for mindst 30k ++ her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Hvordan fikser man en sprengt T1? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 vet ikke:) sikkert noen som vet, jeg er ikke noe flink med bilstereo:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Tror ikke det er fiksbart desverre;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 ååh.. det var sunn Men bilen kom på 2plass med 143,9 DB på dbdrag i haugesund med kun 1stk 12'' =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clerion Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 hmmm. kunn jo tru d va gull du solgte hmm kanskje sjekke litt fakta om anlegget før du legger fra deg sånne tråder? det anlegget er faktisk ganske dyrt;) Nei gull er det ikke, men sølv og bronsje i DB drag (= Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spaix Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Tror ikke det er fiksbart desverre;) alt av bassere får du fiksa, bare å høre med rockford, eller undersøke hvor du får tak i reconing sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 hmm, den var ny for meg, men da skal jeg fikse t1 subben mine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 hmm, den var ny for meg, men da skal jeg fikse t1 subben mine ja det burde du =)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå