opasb Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 noen som har erfaringer fra denne karen på våler? prøver og få han til og sende et map til meg som han lagra da han hadde motoren som jeg har på mapping. han vil ikke sende mappet mot betaling, han vil enten ha boksen eller at jeg skal komme 100mil dit med bilen. syns det hele virker snodig. wikran Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Da har han kanskje ikke lagret mappet alikevel..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 har sendt han mitt map og han sier det er feil iforhold til hva det var da han mappa. han vil legge det inn selv på boksen min. hva er hvitsen? kan jo kopiere det ut selv når jeg får tilbake bilen tror det er bare for at han skal kunne gjøre det dyrere og at jeg må vente lengre (dvs sommertreffet går til dundas for min del) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 3, 2010 Share Skrevet Juni 3, 2010 Hørt at han kan være litt vanskelig til tider. Ikke er han noe spesielt dyktig heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2010 Fikk Han omsider til og skulle sende mappet pr mail Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 En kompis av me har brukt jan ivar på sin cosworth. Har ingenting å utsette på jobben å kunnskapen. Er veldig fornøyd me han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 En kompis av me har brukt jan ivar på sin cosworth. Har ingenting å utsette på jobben å kunnskapen. Er veldig fornøyd me han. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 noen som har erfaringer fra denne karen på våler?prøver og få han til og sende et map til meg som han lagra da han hadde motoren som jeg har på mapping. han vil ikke sende mappet mot betaling, han vil enten ha boksen eller at jeg skal komme 100mil dit med bilen. syns det hele virker snodig. wikran At han vil ha betaling er iallefall ikke noe nytt. Men folk er full av lovord om han. Har mappet det meste av de brutale bilene her nede så.. Tipper nok han sender mappen mot noen kroner for å si det sånn.. Spørsmålet mitt er vel egentlig: Hvorfor tok du ikke kopi av fila som backup? Det ligger i kortene at en ECU kan kortslutte. Merkelig om han vil ha betaling for en fil han har, og som du har betalt bremsing av allerede tidligere. Kanskje han er redd for at du skal selge mappen videre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Ecu'n var "kortslutta" før jeg fikk bilen. Men har fått en avtale med han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå