bmw_3 Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Er det noen som har funnet ledningskart til selve cab. på nett? Har letet i flere mnd etter det nå. Eller må man ta kontakt med BMW produsent for og få tak i noe slikt?
stiann Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Er det noen som har funnet ledningskart til selve cab. på nett?Har letet i flere mnd etter det nå. Eller må man ta kontakt med BMW produsent for og få tak i noe slikt? da har du nok lett på feil sted du da. hehe. men trykk på denne linken så får vi tro koblingsskjemaet du leter etter kommer opp http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/19 ... MS/873.pdf
bmw_3 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Er det noen som har funnet ledningskart til selve cab. på nett?Har letet i flere mnd etter det nå. Eller må man ta kontakt med BMW produsent for og få tak i noe slikt? da har du nok lett på feil sted du da. hehe. men trykk på denne linken så får vi tro koblingsskjemaet du leter etter kommer opp Var ikke noe link der...
stiann Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 hehe jeg er bra glemsk ser jeg. får prøve igjen da http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/19 ... MS/873.pdf
bmw_3 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 hehe jeg er bra glemsk ser jeg. får prøve igjen da http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/19 ... MS/873.pdf Tusen takk
stiann Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 bare hygerlig. regner med at taket ditt ikke virker? har du resatt cab`n? virker sentrallåsen din?
stiann Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 tilfelle du ikke har resett cab`n så har du en link til hvordan du gjør det her
bmw_3 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Nei caben funker ikke, å ei heller sentralås... Har tenkt om det er sammenheng mellom disse. Men er utrolig mange verksteder som har sett på dette problemet + jeg har prøvd å restarte taket fler ganger... Men uten hell. Derfor lurer jeg på om det er noe ledninger som ikke er slik de skal....
stiann Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Nei caben funker ikke, å ei heller sentralås... Har tenkt om det er sammenheng mellom disse.Men er utrolig mange verksteder som har sett på dette problemet + jeg har prøvd å restarte taket fler ganger... Men uten hell. Derfor lurer jeg på om det er noe ledninger som ikke er slik de skal.... ok. men helt erlig så tror jeg at du leter på feil sted. begyn med og fikse sentrallåsen du. vis bakluka ikke klarer og låse seg så vil ikke take gå
bmw_3 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Hmm... Men om sentralåsen som er slik, så mener jeg at selve taket skal klare å gå ned uansett? Om jeg ikke tar helt feil? Er ikke noe spesiellt erfaren med cab, men har prøvd og finne både info og snakket med fag folk uten og komme noen vei :S
stiann Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Hmm... Men om sentralåsen som er slik, så mener jeg at selve taket skal klare å gå ned uansett?Om jeg ikke tar helt feil? Er ikke noe spesiellt erfaren med cab, men har prøvd og finne både info og snakket med fag folk uten og komme noen vei :S nei taket går ikke. det er lagt inn en sperre der. vis den ikke klarer og lås bakluka så tror den at bakluke er oppe. vis bakluke er oppe når cabluka opner seg så vil disse to krasje, derfor er det en sperre der så det ikke skal skje. så jeg ville ha begynt og feilsøke sentrallåsen.
bmw_3 Skrevet Juni 3, 2010 Forfatter Skrevet Juni 3, 2010 Da hadde jeg nok rett i mine misstanker og sentralås og cab hadde sammenheng... Dette skal sjekkes Men rart at ikke verksteder har tenkt på dette. Men har lært meg at verksteder skal man aldri stole på
stiann Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Da hadde jeg nok rett i mine misstanker og sentralås og cab hadde sammenheng...Dette skal sjekkes Men rart at ikke verksteder har tenkt på dette. Men har lært meg at verksteder skal man aldri stole på ja er litt rart, men det er fortgjort og bare tenke på at det er take som ikke går. her er koblingsskjema til sentrallåsen http://www.autolib.diakom.ru/CAR/BMW/19 ... MS/868.pdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå