Gå til innhold

Lyd oppgradering til E60

Anbefalte innlegg

Hei .

Jeg har kjøpt meg bass pakke til min E60.men problemet mitt er ,,,,,,,Hvordan får jeg koblet til forsterkeren??? jeg har kjøpt meg en JBL forsterker å SUB 1200 watt.....Ingen problem i min tidligere E39 da var det bare å trekke men skal det ikke gå phonokabel fra front??? eller skal jeg koble meg inn på den forsterkeren som jeg har i dag????? eventuelt hvordan gjør jeg det???Per dags dato så har jeg vanlig hifi.......(tror jeg) :)....

Håper noen kan hjelpe meg litt .....fikk beskjed fra bilradio spesialisten at de ikke ville kjøre større forsterker en den som var der i dag da hylingen på ryggesensor ble MYE høyere samt bilbelte alarmen..........Så da skal jeg bruke forsterker kun til subben som jeg har kjøpt...........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kva for annlegg står det orginalt i bilen din? Dersom du hifi pakken (Ikkje hifi pro) så kan du hente signal ut frå forsterkaren bak. Att hyling frå ryggesensor blir mykje høyere med forsterker er nokk ikkje heilt rett. Dersom har ein har ein forsterker som har søtte for rett inn signal (Høgnivå) så er ikkje dette noko problem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...