OLEZZ Skrevet Juni 3, 2010 Skrevet Juni 3, 2010 Noen som vet om det er en enkel metode for det? Er passe lei det orginale systemet.
Wendel Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Hva er problemet med det orginale? Og er ikke værre enn å bytte om til m3 ekspansjonstank og radiator(og slanger).. Badabim, problem løst.
AlXz Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Sjekk litt ang usa varianten ? Der sitter ekspasjonstanken i radiator ganske likt som på europa varianten.., men det er ikke én del med o-ringer etc imellom. Men en egen avskilt tank med slanger som går inn i metall registeret.. (slik som på m3, men det ligner mer det du har fra før, så slipper du nok legge opp noe mer slanger.) De 2 øvre slangene så helt like ut, men den tynne i bunn må over til bilens høyre side, så denne må du skjøte litt da evt. Ganske enig i at de org radiatorene med radiator/eksp.tank i ett er noe dritt. Starter alltid å lekke mellom plast/metall skjøt, spørsmålet er bare tid. http://www.realoem.com/bmw/diagrams/b/y/27.png
OLEZZ Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Hva er problemet med det orginale? Og er ikke værre enn å bytte om til m3 ekspansjonstank og radiator(og slanger).. Badabim, problem løst. Tenkte å få på noe større ettersom jeg har dobblet antall hk, og vel så det. Hva er din erfaring etter å ha kjørt på bane? bruker du orginal radiator?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå