E12_520s Skrevet Juni 4, 2010 Share Skrevet Juni 4, 2010 God formiddag godt folk. Fra rett etter jeg kjøpte E34en min begynte check controllen å tulle. I samme slengen ble det særdeles sporadisk om BC knappen min fungerer eller ikke. Får jo brukt selve kjørecomputern som vanlig. Men det gikk fra av og til til nesten aldri nå at jeg kan få opp informasjon med å trykke på BC knappen i instrument clusteret. Lista over feil: - Lysa bak displayed i istrumentpanelet hvor check control og BC skal vises fungerer ikke. Så ser kun hva som står der på kvelds tid takker være lyset fra automatkasse displayet og triptellern. - Plutselig går den helt bananas og bare ramser opp en million forskjellige feil på check controllen helt ut av det blå. Alt fra feil på tilhenger lys, til feil på antispin, til STOP! Reifenpanne, visste ikke at E34 hadde kommet med dekk trykk sensor engang jeg. Mulig det er samme clusteret som 7 serie og at den kom med det? - BC fungerer særdeles sporadisk, og har ikke fungert siste hmm 2 eller 3 mnd vil jeg gjette. - Gjerne når den går bananas med feilmeldinger slukker lyset på automatkasse displayet også, men kassa går ikke i nød modus. Har en liten teori om at dette kommer når bilen har blitt fuktig, altså når du vasker den spessielt men kan ikke si det sikkert. Men nå som det har vært tørt en stund ute har den oppført seg ganske greit i forhold til feilmeldingene, den har ikke hatt noen anfall på en stund. Men etter det siste to gangene jeg har vasket bilen har det kommet igjen. Tenkte jeg skulle høre om noen har vært borti lignende før jeg begynner å feilsøke og studere side opp og side ned i bøkene jeg har med koblingskjemaer for E34. Hvis noen har vært borti dette og har en fiks for det hadde jeg vært meget takknemlig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå