Eivinos Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Jeg har lenge leitet rundt etter noe lekre BBS RS felger... Har planer om og ha det på en e36. også 18 tommere Hvor kan jeg få tak i disse felgene? eller er det noen som selger brukt? Her er et bilde av hvordan jeg vil de skal se ut : Hva trur dere om dette valget?
-Erik- Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Ikke dumt valg Fant ett bilde på pc'n av e36 med rshjul. Ser absolutt ikke feil ut=) (om det er 17" eller 18" veit ikke)
Eivinos Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Ja syntes det ser helt rått ut! håper bare ikke de koster mere enn det jeg har råd til..
-Erik- Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Ja syntes det ser helt rått ut! håper bare ikke de koster mere enn det jeg har råd til.. Det er ikke billige felger. Kommer selvfølgelig ann på hva "du har råd til" men dette er langt ifra billig-felger :/
Rogern Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 Dette er ett billigere alternativ. Disse ligger ofte for salg, de er 2 delte.
Eivinos Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Ja sant det. Men er prisklasse over 20 så blir det litt for mye. Men hvis det skulle blitt noen ta følger måtte det vært disse:)
Eivinos Skrevet Juni 4, 2010 Forfatter Skrevet Juni 4, 2010 Ja sant det. Men er prisklasse over 20 så blir det litt for mye. Men hvis det skulle blitt noen rs felger måtte det vært disse:)
JonasD Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 AC Nico her på forumet selger noen felger som er temmelig lik BBS RS.. Sjekk i "Felger og dekk selges"
Marius_e30 Skrevet Juni 4, 2010 Skrevet Juni 4, 2010 ikke for å drepe drømmen din helt, men for i det hele tatt å få på hjul med den bredden utenfor senteret på e36 kan du bare glemme...e36 er ikke akkurat glade i felger med lavt innpress, regn med å bredde bilen med minst 5 cm på hver side hvis du ønsker den bredden på ytterbanene...rs'er ligger på rundt 15-20 000, hør med claus hos felgen-garage.de, han skaffer det du vil ha, til sin pris selvsagt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå