cato'n Skrevet Juni 5, 2010 Share Skrevet Juni 5, 2010 Hei. Har endelig fått tak i en bmw 530 92mod Manuel =), som e gått sine gode km, fikk no med en komplett motor i tilleg som km. er under 200. Denne var helt orginal, før eg gikk løs på den utvendig! Det som e gjort : *fjernet nivåreguleringen *montrert på senkesett med nye dempere (50/35) *nye grøftelys, de orginale hadde sprekk i glasset =( *revet vekk øyenlokkene som stod på, off fysj *slipt frontruten *skiftet skiver og klosser (foran) *skiftet endel bremserør (bak) Det neste er å hente felgene eg har bestilt. Lurte på å tone rutene, +har en plan om kompressor på den. Nye felger 540 lipper å hardikobling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Trenger ikke bytte felger på denne! Rondell D58 er knall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Just-turbodiesel Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 knallbil, du skulle ha fått senka den littegrann til, 5-serie er så feit når den sleiker asfalten;) www.stanceworks.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 takker det går så mange e34 me rondell.. Så prøver noe nytt =) Kan ikke senke mer før eg har 19" på.. no e det 17" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Du sier noe der håper det er no kult du skal ha på Når får du de? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openIma ... /75332.jpg hentes på fredag den 18.6 Håper det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Kan bli fett det der Sleng ut bilder når de er på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Jepp..Det vil bli gjort fort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 Personlig ville jeg nok beholdt rondell felgene, E34 må ha kantfelger Men er veldig fin bil, artig hvis du slenger på komp! Tenker du på ESS? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juni 12, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2010 Er med på den. Men de nye e åsså kant felger.. for se hvordan det blir.. jada ess e flott.. Det kittet eg vil ha ligger på 35000,- koster jo like mye som bilen, så må spare litt jah =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Kan det ikke bare bli fredag, det noe som venter på meg på gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cato'n Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Då var de nye felgene kommet på.. bilen e go-kjent, 540 lipper e på, hardy e skiftet. Komentarer =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
André78 Skrevet Juli 22, 2010 Share Skrevet Juli 22, 2010 Så fint ut, men har du bedre bilder av bilen med de nye felgene? En annen ting, hvordan monterte du 540 leppene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå