Olan Skrevet Juni 5, 2010 Skrevet Juni 5, 2010 Er en klar, høy klunkelyd som kommer fra høyre hjuloppheng foran. Har sjekka over alt og det er ingenting som sitter løst. Barearm, topplager, casterstag og stabstag overføringer er nye. Er en jern mot hjern lyd, og den er helt vill hvis jeg kjører på grov grus, kumlokk osv. Er forresten en E34. Noen som kan ha noen gode tips eller må jeg krype til fagfolk? :/
stiva Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 kan være topplageret på støtdemperen som må skiftes? foran eller bak??
Olan Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Tror ikke det kan være topplager heller da det ble byttet i slutten av april
Olan Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Har nå tatt av frontfanger og sideskjerm for å utelukke at det er noe der som slår. Fant en tennplugg under sikringsboksen men det var heller ikke denne som lå å hoppet. Eneste som ikke er nytt er styrestag, men trodde ikke det skulle lage slikt rabalder hvis der var gåent ? Eller tar jeg feil her ?
username Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Du har ikke lyst til å dele med oss hva som var galt da?
Olan Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Du har ikke lyst til å dele med oss hva som var galt da? Er nesten litt flaut Var den store mutteren som låser demperen ned i fjærbeinet som ikke var skikkelig dratt til Synes det var rart med tanke på at jeg dro til den muttern alt jeg maktet når jeg gikk over alt i går. Men den har kanskje ikke sittet skikkelig i konen i bunn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå