aslaksen Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Har veldig lyst til å kjøpe nakkestøtter til min e36 cabriolet. Har hørt det er mulig å kjøpe. Noen som har montert, og som vet hvor man skaffe og hvordan man gjør det. Tenker da på nakkestøtter til baksetene.
Sjøbuse Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 www.koed.no www.gsbildeler.no www.schmiedmann.no eller hos bmw. men er cab er jo mye penere uten nakkestøtter bak syns jeg. de bak passer ikke inn i desinnet på en cab. ser bare rart ut med 2 klumper bak på bilen. hvertfal når men ser den fra siden.
aslaksen Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Tja, jeg mener cabben blir så naken når du ser den bakfra. Når det mangler nakkestøtter jeg, men må jeg ikke ha noen braketter og?
erlendrh Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Går fint å ettermontere. Jeg mener en slik bil ser bedre ut med! Det du trenger er nakestøtter, en brankett til hver som skrues i karroseriet bak ryggen i baksetet, samt skruer til disse, gjennomføringene til seteryggen (4 stk). Det går klart frem av deletegniger som du finner på f.eks. www.bmwfans.info Lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå