Jensbmw Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Benytter sjansen til å reklamere for min 320i manuell gir, kjørt 163 000 km, nylig EU godkjente baby som dessverre skal selges. Jeg selger bilen fordi jeg har kjøpt en nyere 3 serie. Litt tilfeldig om bilen: 2008 vinterdekk (michelin X Ice II) Sommerdekk som emm er på siste sesong. Skal ikke være tekniske feil, men det er selvsagt noe estetik å plukke på Mye bremseslitasje deler byttet i november 2007 Støtdemper bak og bremserør bak tank byttet i juni 2010 Serviceprogram har blitt fulgt hos merkeforhandler, men EU kontroll og oljeservice er tatt hos Bilco Neste service er iflg bilens varslinger om 24950 km Noe rust på høyre bakre hjulbue. Bavaria gav et prisestimat på utbedring på NOK 4.000. Tilsvarende prisavslag kan gis fra Finnpris. Finn annonsen er her: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22686048 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goty Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Strøken, deilig interiør og Men mitt budsjett ligger på 70k : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Bytte i E36 Cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Eller godkjent ombygget E36 M3? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå