Embret Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Jeg har en liten lekkasje på varmeregistrert i min 92 m5. Er det noen som har byttet dette før og har noen gode tips for hvordan man lettest skal komme til? Gruer meg som ei bikkje til å begynne med dette.... Tips tas imot med stor takk
Gjest Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Dette er helt avhengig av hvilke type varmeapp som står på din bil.. husker ikke om du får opp dette via vin, tror du må fysisk sjekke hvilken det er. det er en drit jobb (synes jeg da), men allikevel greit nok.. pass på så ikke du søler masse kjølevæske inni bilen. si ifra når du vet mer om hvilken type du har,så skal jeg forklare mer nøye..
Embret Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Hvordan sjekker jeg dette lett da? Vet ihvertfall at det sitter sånn distribusjonsenhet med sirkulasjonspumpe øverst i motorrommet på førersiden... Blåser i tillegg varmt uansett hva jeg gjør... Kan dette ha noen sammenheng?
Gjest Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 om det blåser varmt uansett, så er det denne (disse) ventilen som er problemet. sjekk ledningene, om disse er hele så henger nok ventilene. prøve med vin på gs eller en annen delefilm, og se hvilken du får opp.
Embret Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Kan se ut som det er den typen her... Tatt av en del deksler og midtkonsollen i bilen... Ser ut som det blir noe dritt å komme til...
Embret Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 Det heter visst BEHR. Med AC. Noen som har tips for å bytte dette???
Gjest Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 ja. men har ikke tid til å skrive utfyllende nå. men det ligger flere gode DIY for dette apparatet, bare søk på google.
Embret Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 Fant en bra en nå faktisk http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... ?t=1328893
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå