tonyku Skrevet Juni 6, 2010 Share Skrevet Juni 6, 2010 Som topic sier så har jeg en 525i til salgs med noen mangler da jeg skulle bruke den som delebil. Men det var ikke så mange deler jeg trengte. Link til Autodb: http://bil.autodb.no/autodb/frame_search.wa2?AdItemId=1128559&_cmd=similar&cb=7721.93113046463 Bilen står i Øvre Romerike Info om bil: Grunnet mye rust og trenger penger så selges bilen som delebil eller hel, den er fullt kjørbar og er eu-ok til sept 2011. BC84577, fri omreg i 2 måneder fra 23/7 91 modell Import i 1994 Km 334000 Manuell gir 2 sone klima Calypsorød metallic Eu-godkjent til sep 2011 Årsavgift betalt Nye bremserør og bensinrør overalt Nye skiver og klosser bak Ny nedre bærearm VS Nye sommerdekk på BMW felger 15" Nye vinterdekk på alu 15" Kun kjørt 30 mil. Tenkte meg rundt 10 høvdinger da motor og girkasse virker veldig bra. MYE rust i karosseri, dører og panser. Dette mangler siden jeg skal ha noen deler fra denne over på min andre 525. Dørtrekk førerside og luftfilterboks. Noe småtteri fra varmeapparat. Har ett åpent filter liggende å slenge som jeg kan sette på. Brukes daglig helt til den 1.august, da blir den avskiltet eller solgt i deler. Bilder: Tony Mail/pm eller sms.... 92876556. -Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2010 Redusert prisen litt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Kan byttes i helcrosser 4 takt minimum 400ccm. Eller diesel pickup. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Da har bilen fått nye skiver og klosser bak + en ny lenkearm forran venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elliott Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 interisert i en E30 325i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 13, 2010 Share Skrevet Juni 13, 2010 Kan være interessert i bilen, men ikke til denne prisen. Må til med omfattende arbeid for å få denne bilen igjennom neste års eu kontroll, med tanke på all rusten og problemene du beskriver i forstillingen. Noen flere problemer med bilen, hvordan er den å kjøre? Hvor mye tror du at man må legge i bilen for å få den igjennom neste eu godkjenning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 interisert i en E30 325i? Nei desverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 13, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2010 Kan være interessert i bilen, men ikke til denne prisen. Må til med omfattende arbeid for å få denne bilen igjennom neste års eu kontroll, med tanke på all rusten og problemene du beskriver i forstillingen.Noen flere problemer med bilen, hvordan er den å kjøre? Hvor mye tror du at man må legge i bilen for å få den igjennom neste eu godkjenning? Nei selvfølgelig Jeg har bare overprisa bilen sånn som alle andre har gjort med sine bimmere når dem selger, så prisen er diskuterbar. Du må nok legge i ca 2000,- i nye kanaler hos koed. Pluss litt gass og sveisetråd og noen timer i garasjen. Jeg mangler bare å få balansert hjulene nå så får vi se om ristinga blir borte. Den bærearmen jeg bytta var ganske dårlig for å si det sånn. Til neste Eu så regner jeg med at kanalene må byttes. De andre plassene som er "rustent" har jo ingenting å si på konstruksjonen på bilen. Bare utseende. Hadde jeg hatt tid og penger så hadde jeg utbedret rusten og de små feilene som er og beholdt bilen selv. Men som sagt. Tid og penger mangler vi alle. Er åpent for bud/bytte forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wolfeh Skrevet Juni 14, 2010 Share Skrevet Juni 14, 2010 Så lenge det er hull i karroseriet så vil det merkes på eu kontrolle, og hullene må tettes på en eller annen måte. Ser det ligger en annen bil ute til samme prisen men i mye bedre stand. Skal tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 14, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2010 Så lenge det er hull i karroseriet så vil det merkes på eu kontrolle, og hullene må tettes på en eller annen måte. Ser det ligger en annen bil ute til samme prisen men i mye bedre stand. Skal tenke litt på det Ja nå er det jo 15 måneder til den skal inn til EU neste gang. Blir ikke kanalene byttet til neste EU så blir det nok en anmerkning på dem ja for det var i grenseland nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 16, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 16, 2010 Bud? Skal bort i slutten av måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 18, 2010 Ny pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 25, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2010 Bilen blir nå solgt i deler når jeg får satt opp en midlertidlig garasje å skru i. Kommer en egen salgstråd for det i "deler selges" Grunnen til at den blir solgt i deler er at karosseriet er fullt av rust. Mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2010 Til salgs igjenn som en nesten hel bil eller delebil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juli 24, 2010 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå