isanfa Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Akk, denne var flott: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22565263 Prisen må vel sies og være noe drøy da, men bilen er da ivertfall sinnsykt flott.
EirikL Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Sinnsykt fin bil, men det er så ufattelig tåpelig å annonsere den som en M3 En 328 er en 328, samme faen hvordan karroseriet ser ut. Fatter ikke at folk gidder...
Deep Dish Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Akk, denne var flott: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=22565263Prisen må vel sies og være noe drøy da, men bilen er da ivertfall sinnsykt flott. viewtopic.php?f=9&t=151015
isanfa Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 Aha, det var ikke noen Newton oppdagelse jeg gjorde akkurat:) Men flott bil:)
babjorn Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Samme gammle,syn med disse bilene er vel alle eiere det blir til slutt,aldri noen garanti åssen dem har behandlet bilen.
Gman Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 fin bil,og det er gjort mye med den,MEN som sagt så er det en 99mod 328.Man får aldri igjen det man har lagt i en slik ombygging..desverre.
Ballder Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Søtt men trist!! Blir feil i mine øyne med ett slikt oppsett. Blir liksom litt feil med et utseende som skriiiker power samtidig som motoren lager ekko i eksosannlegget. Men noen liker kaross og utseende, mens andre liker hk. Fett bygg anyway.
-Anders- Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Jeg synes ikke man skal klage så jævlig på at den ser ut som en M3 men ikke går som en. Det er mye bedre med en 328 som ser ut som M3, enn de 318`ene som ruller ut fra automote. 328`n har da i det minste noe å flytte bilen fremover med. Den hadde jo ikke sett bedre ut om det faktisk satt en M3 motor i bilen. Men det hadde så klart blitt mye mer interessant, og dyrere! Å kalle den en M3 er jeg enig i blir tull.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå