635csi Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 Skal med tid og stunder bytte understellet på min E38, og vurderer samtidig å montere ny senk. Vil ikke ha den griselav siden jeg kjører en del på grusvei og ellers dårlig asfalt, og ønsker å beholde komforten. Valget står muligens mellom Biltein B12 med 30/30mm, og justerbart fra FK. Jeg vurderer justerbart fordi jeg synes bilen i utgangspunktet er litt for høy foran i forhold til bak. Har prøvd en bil med denne typen justerbart, men jeg synes kanskje det ble litt for mye gokart etter min smak. Bilstein vurderes pga. komfort, men er redd den blir for høy foran. Ser for meg at 40/20mm eller 50/30mm hadde vært ideelt egentlig Noen her inne som har gjort seg erfaringer med senking av E38? Gjerne bilder av biler med lik senking (eks. 30/30mm) foran og bak, sånn at jeg kan se om den faktisk blir for høy foran etter min smak. Blir glad for alle tips og erfaringer, både på godt og vondt
635csi Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Ingen som har noen erfaringer de vil dele?
bjalle Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Les erfaringene med senk av e39,de er så og si identiske på understellet så bare å følge rådene der,30-25 senk med eibach pro kit vil nok være perfekt for å beholde komfort hvis det finnes til e38.Har dette selv på min e39 og var også bekymret for høyden foran helt uten grunn,hadde ihvertfall ikke senket den noe mer.
635csi Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Les erfaringene med senk av e39,de er så og si identiske på understellet så bare å følge rådene der,30-25 senk med eibach pro kit vil nok være perfekt for å beholde komfort hvis det finnes til e38.Har dette selv på min e39 og var også bekymret for høyden foran helt uten grunn,hadde ihvertfall ikke senket den noe mer. Takker for tips Skal undersøke litt ang. Eibach til E38, men alternativt blir det da Bilstein med 30/30.
635csi Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Ja bilstein er topp kvalitet Heller mer og mer tilbake i retning Bilstein ja egentlig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå