mrrogne Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 hei, eg har då nettop fått i ny motor i min bil, (M50B20) eg tok en motor fra E34 og satt i min E36, bytta over el-nett osv, men no når eg prøva å starte den så dør den med engang eg får start, men eg har ikkje prøvd med hjeren til den motoren enda då, må få tak i han eg kjøpte den av, men er det hjernen som gjer det eller er det nokke anna ? nokken som har hatt samme problemet ?
mrrogne Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 må legge til en ting som eg TRUR feilen kan vere, det er en føler nede med det nederste reimhjulet, og når eg tok den av brukte eg ganske masse makt for den satt som f***, så eg lure på om eg har ødelagt den ? eller? PS; kom på at eg ikkje bytta kontakta på olje filteret, og at olje lampa ikkje lyse, men har de så masse å seie ?
jsr-Racing Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 høres ut som du har ødlagt sensoren på triggerhjule ditt ja ska ikkje rare dunke te før den seie takk for seg.. men ville ikkje trur at han sku ha starta og stoppa da men vil trur du har ødlagt den ja..
jsr-Racing Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 høres ut som du har ødlagt sensoren på triggerhjule ditt ja ska ikkje rare dunke te før den seie takk for seg.. men ville ikkje trur at han sku ha starta og stoppa da men vil trur du har ødlagt den ja..
mrrogne Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 ja nei starta å starta, den tenne så vidt osso skjer det ingenting, men startsperre trur ikjke eg at eg har, har ettermonert stor OBC og dreiv å tukla med den for ei stund sia då og skreiv inn en code men har ikkje kobla til startsperra på den men ken veit kansje den kuka seg på en eller anna måte tvilsomt
mrrogne Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 I går så prøvde eg å bytte om pluggane på dei to sensorane framme på motoren, den med truffet hjulet å den oppe på toppen, va kansje en mulighet at eg hadde plugga dei feil, mennår eghadde vutta om på dei så starta ikkje den i det heile tatt, så då må det vell nesten vere den sensoren med triggerhjulet ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå