mrrogne Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 hei, har då spekulert litt, men finne ikkje det ut eg tok av servopumpa for å få ned bunnpanna, men etter det så har ikkje eg funne ut korleis eg stramma vifte reima nokken seie de er "automatisk" stramming, men korleis det ? eller enkelt å grett korleis stramma vi viftereima på M50?
Morty999 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 du må "dra" tilbake ene strammehjulet, er selvstrammer på den,
mrrogne Skrevet Juni 6, 2010 Forfatter Skrevet Juni 6, 2010 asso dra det til det stramma reima eller dra det til den e slakk ?
2maz Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 hei, har då spekulert litt, men finne ikkje det ut eg tok av servopumpa for å få ned bunnpanna, men etter det så har ikkje eg funne ut korleis eg stramma vifte reima nokken seie de er "automatisk" stramming, men korleis det ? eller enkelt å grett korleis stramma vi viftereima på M50? Stemmer at det er automatisk stramming ja. Skal man ha av reimen må denne vries til siden for å slakke den. Noe fjærings opplegg. Vipper av koppen i mitten for å komme til at man kan sette en skralle på den for å vri med. Er reimen slakk må du mest sannsylig bytte den eller strammeren.
Morty999 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 dra det til den er slakk å slippe opp, da strammer den seg selv..
bmwmann24 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 er et lokk over strammehjulet, vipp det av med flatjærn å sett i en umbrako (husker ikke str.. ca 10/12mm) skyv nedover (til venstre når du står foran bilen) slepp forsiktig tilbake når reima er på igjen. hjulet er fjærbelastet så det er litt motstand i den, du skjønner når du presser ned hjulet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå