BimmerE46 Skrevet Juni 6, 2010 Skrevet Juni 6, 2010 SOLGT! Selger Amazonen. Det er en 1963 mod, med en hel haug av deler som følger med. Utstyr: Shortshift, strömberg forgasser Rust i reservehjulsbrønnen, burde sveises/poppes. Mulig jeg tar det selv. Ellers er det bare litt rust rundt lyktene. Pen og grei inni. Det meste av lys funker, noen pærer må byttes. Bud mottas. For mer info, ring meg på 40494853 God og gammel veteran som har mange år igjen på veien her. Lite rusthull her da som muligens ordnes før salg. Lærlingen min
BimmerE46 Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Skrevet Juni 11, 2010 Bytte fullt mulig Pris antydning, tja hva er en gammel raggazon verdt a?
motocross4 Skrevet Juni 25, 2010 Skrevet Juni 25, 2010 int å bytte i to bil høygtalere og sony cd spiller, gamecube med alt++++ og noe verktøy og kanskje sånn varme greie til og ha i garasjen din en 2kw og en 5kw:) Eller inne stero? Send meg pm
BimmerE46 Skrevet Juni 30, 2010 Forfatter Skrevet Juni 30, 2010 Ca pris er kr 15.000. Men mottar også bud som sagt.
Tom K Skrevet Juli 3, 2010 Skrevet Juli 3, 2010 Sikker på at dette er en 63 mod ? 63 mod hadde annen grill, annen koffertåpner og dash padden gikk ut i en spiss i dørene på den jeg hadde Edit. sorry, den jeg hadde var 62 mod
BimmerE46 Skrevet Juli 3, 2010 Forfatter Skrevet Juli 3, 2010 Sikker på at dette er en 63 mod ? 63 mod hadde annen grill, annen koffertåpner og dash padden gikk ut i en spiss i dørene på den jeg haddeEdit. sorry, den jeg hadde var 62 mod Jeg kan jo ikke banne på at det er 63 mod, men det er nå det forrige eier sa og det er det som står i vognkortet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå