Stoppie_Master Skrevet Juni 15, 2010 Forfatter Skrevet Juni 15, 2010 Hvis noen har 19" eller 20" felger med dekk til min E38 (7-serie), så er jeg int i det, og vi kan få til en deal på det...
Stoppie_Master Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Se også anonnsen min på finn, trykk her.
Stoppie_Master Skrevet Juni 17, 2010 Forfatter Skrevet Juni 17, 2010 Har også 4:3 Navigasjonskjerm, cd-skifter og mk2 navigasjonleser med cd, trykk her og se på finn anonnsen.
Stoppie_Master Skrevet Juni 18, 2010 Forfatter Skrevet Juni 18, 2010 Da ble endelig pris 3.500,-kr pr stk, da er porto betalt og de er momset inn i norge. Har du noe som måtte passe til min E38, så er det bare å komme med det som forslag som betaling eller delbetaling, what ever. Kom med forslag!
Stoppie_Master Skrevet Juni 20, 2010 Forfatter Skrevet Juni 20, 2010 Utrolig hvor mange som ikke får med seg at dette er en oppgradering og IKKE et komplett navigasjonsett. Det holder IKKE å bare sette inn denne delen og tru at du får DVD, TV, RADIO, GPS OSV... Dette er kun en komponent i hele dette stereo og navigasjons systemet. Det er altså kun en skjermenhet (med ramme og bakpart) som er framme i bilen!!! 1stk 16:9 widescreen enhet solgt (1 igjen). 3500,-kr. CD-veksleren blir vell solgt i morra, spørs hvem til... mulig prisen blir 1200,-kr. inkludert porto. Mk2 cd navigasjon med kartcd blir mulig solgt i morra, bare dobbeltsjekke at den passer. 2500kr +porto. Flere ting til salgs enda... Men virker nu uansett som det har løsnet litt, for det er mange som er i kontakt med meg nu. Lønner seg og komme med konkrete bud og være bestemt, da kan det bli ditt
Stoppie_Master Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Skrevet Juni 23, 2010 Plutselig ble jeg veldig populær, nesten alt er solgt. Se mitt første innlegg... Nu er det i tillegg bestilt bmw mk4 dvd navigasjonenheter, blir muligens 4000,-kr pr enhet ink porto og mva.
donjouan Skrevet Juli 2, 2010 Skrevet Juli 2, 2010 hei! jeg har en e39 97 mod tror du at det hadde passet der? jeg er interessert men vil ha montering å, kan du hjelpe meg med det?
Stoppie_Master Skrevet Juli 2, 2010 Forfatter Skrevet Juli 2, 2010 hei! jeg har en e39 97 mod tror du at det hadde passet der? jeg er interessert men vil ha montering å, kan du hjelpe meg med det? Hva har du fra før av? har du navigasjon med 4:3 skjermen?
Ghosterix Skrevet Juli 6, 2010 Skrevet Juli 6, 2010 kanskje litt tullete å legge inn her, men jeg har vært på utkikk etter en defekt 16:9 skjerm en stund.. Er egentlig bare ute etter rammeverket så selv om skjermen er knust kan det være av interesse. Så en strøken skjerm til 3.500,- er ikke så interessant
Stoppie_Master Skrevet Juli 6, 2010 Forfatter Skrevet Juli 6, 2010 kanskje litt tullete å legge inn her, men jeg har vært på utkikk etter en defekt 16:9 skjerm en stund..Er egentlig bare ute etter rammeverket så selv om skjermen er knust kan det være av interesse. Så en strøken skjerm til 3.500,- er ikke så interessant Er mulig å skaffe det og, får se om det blir en runde til med bestilling hvis det er flere som ønsker det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå