mrrogne Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 hei, eg har nettop bytta motor men den dauer av med en gang den får start, er en M50B20, det som kan vere gale er, eg var litt brutal med å få av veiv sensor ( den som ligge nede med de nederste reimhjulet) brukte rørlegger tang og flattjern den e vell muligens ødelagt, så lyse ikkje olje lampa mi, pga har ikkje bytta sensoren fra mitt el nett til den nye motoren, kan nokke av det vere grunnen ? eller nokken som har nokke andre tips ? den får bensin og gnist det har eg sjekka ... mvh sander rogne
mrrogne Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 bilen min er 92 mod, men ekkje sikker på ka modell den "nye" motoren er men trur det er 92 er vertefall non vanos,
///Naitsirk Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Bytt veivsensoren så eliminerer du ihvertfal den
mrrogne Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 jepp, har tenkt på det, eg har kansje den som satt på motoren så vurdera å klippe kablane og lodde på den som satt på motoren i utgangspunktet, osso ska eg sette på min oljetrykks sensor eller ka det heite viss de ikkje går da så hakkje eg peiling men eg ska vell bruke min hjerne sia eg bruka mitt el ett og ikkje el nettet til den "nye" motoren ?
///Naitsirk Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Hvis du har satt inn lik motor så ere samma pokker hvilken hjerne du bruker
mrrogne Skrevet Juni 7, 2010 Forfatter Skrevet Juni 7, 2010 hehe okay men e det eg ikkje veit om det er samme modell da men skjønna ikkje viss eg må bruke en anna hjerne sia eg bruka mitt el-nett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå