Sharber'n Skrevet Juni 7, 2010 Share Skrevet Juni 7, 2010 Skal nå selge min gode bil pga lapplaus! vil egentlig ikke bli kvitt den, men har ikke bruk for bil.. det er en original 320 med 60-60 senkesett, 2,5" eksosanlegg, stor powerfilter og diff med sperre som er veldig bra! nylig byttet opplagring på mellomaksling, nytt framskjerm på venstre side. det følger med råe 17" felger med ganske bra dekk. den skal godkjennes før salg, eneste som mangler er litt eksosleksaje som jeg må sveise. bilen har gått 246, men motoren har ikke runda 200 enda. det satt 2,7 l i bilen før, som jeg har tatt ut. vil ikke selge den men har da en 2,8l motor som kan følge med med litt tillegg i prisen. og pris kan vi bli enige om eventuelt mer info, hvis du ringer eller sender melding på dette nummeret: 95865556. det er forresten ikke no farlig rust på bilen. bilder kommer senere... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet Juni 8, 2010 Share Skrevet Juni 8, 2010 Lykke til med salget;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharber'n Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2010 takk å takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Prisantydning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toralfen Skrevet Juni 12, 2010 Share Skrevet Juni 12, 2010 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjorni92 Skrevet Juni 17, 2010 Share Skrevet Juni 17, 2010 Bildene tatt på Leira eller? Hvor mye skal du ha for den? 20k? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hawk321 Skrevet Juni 20, 2010 Share Skrevet Juni 20, 2010 Så bilen blir EU-godkjent før den selges da eller? Mye hadde du tenkt deg for den da...? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Prisant?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnil Skrevet Juni 21, 2010 Share Skrevet Juni 21, 2010 Pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharber'n Skrevet Juni 22, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2010 har bud på 24 lapper... det går max to uker til før salg, pga godkjenning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Juni 22, 2010 Share Skrevet Juni 22, 2010 Ser denne bilen hver dag, og er veldig fin igrunn, Trenger ikke være redd for og gi 25-30 lapper for denna! Gratis bump Kai A Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sharber'n Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 haha stemmer det takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dorris Skrevet Februar 16, 2011 Share Skrevet Februar 16, 2011 Drar opp igjen denna jeg, da den er min nå... Meen, siden disse bildene er tatt er bilen både taka og hugd. Men har d meste av deler enda, så vist noen trenger noe, er d bare å spørre, så skal jeg se hva jeg fortsatt har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå