eirikoo Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 Fikk tak i ham på telefon tidligere idag. Han skulle sende meg en mail med kvittering, men den 'kom ikke frem' Sendte sms med adressen igjen, og skal se hva som skjer videre ikveld før det blir å rulle videre.. Fatter ikke at det går an å prøve strutsetaktikk på en sånn sum. Vet jo hvor han jobber, adresse, telefonnummer osv osv. Kanskje jeg skulle ringe sjefen hans og spørre om forskudd på lønna på vegne av han..? Jeg er hvertfall forberedt på å bruke mye energi på å følge opp dette, om det så koster meg mere enn summen jeg har utestående.
håkon_w Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 Jeg er litt spent på resultatet. hva skedde\skjer?
Trollet_ Skrevet Juni 23, 2010 Skrevet Juni 23, 2010 håkon_w skrev: Jeg er litt spent på resultatet. hva skedde\skjer? da er vi to...
eirikoo Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Hei gutta! Pengene kom for noen dager siden. Han begynte å kommunisere til slutt, etter at jeg lovte å møte opp på arbeidsplassen hans og kreve inn pengene pluss kjøre dette til inkasso osv. Så jeg slapp å gå videre med dette.
eirikoo Skrevet Juni 24, 2010 Forfatter Skrevet Juni 24, 2010 Trollet_ skrev: Bra det ordna seg til slutt da Jepp, det er bra. Om han hadde sagt med en gang at han hadde pengeproblemer og ikke klarte å betale til tide, hadde jeg jo vært forståelsesfull til det. Men å bli ignorert når jeg har penger utestående er en rød klut for meg hvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå