Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle bytte plugger på min BMW E30 325i istad, og på et eller annet vis så klarte jeg å ødelegge gjengene. Store deler av gjengene til pluggen sitter igjen i toppen, men jeg mistenker at gjengene til toppen er blitt ødelagt også... Er det mulig å få gjenget opp igjen slik at det blir bra, eller vil det være en jallaløsning? Og isåfall må man ut med motor eller kan man gjøre dette mens motoren sitter i bilen?

Skrevet

De har et eget sett for dette problemet på biltema....vet det er fy ord.

Men for gjengerensing og for å fikse gjengene i toppen.

Så det i går - derfor husket jeg det....

Skrevet

Ok, ser at de har dette. Er dette brukbare greier, og finnes det noen andre som selger noe bedre saker? Tenkte å prøve et slik reperasjonssett i første omgang, men noen som har gjort dette før på M20 motor i E30 og kan svare meg på om man må ut med motor eller ikke?

Skrevet

det beste e vell å ta av toppen og gjenge opp eller nokke, eller kjøpe ny topp, så sleppe du å få spon ned i motore med å gjenge på nyt mens toppen er på

Skrevet

Jeg tenkte å få støvsugd sylinderen på en eller annen måte før jeg kjører etter den er gjenget opp igjen for å bli kvitt sponet. Men det dere sier er at sponet ikke er farlig for motoren med mindre jeg har katalysator? Akkurat nå har jeg bare grenrør uten noe mer, men har ikke katalysator uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...