bård Skrevet Juni 7, 2010 Skrevet Juni 7, 2010 Har et komplett sort taktrekk fra coupe m/ luke, følger med a og c-stolpe deksel, sorte håndtak og solskjærmer samt inner trekk til takluke. Pris 2000/ bud Ring på tlf 915 25 339 ved interesse. Mvh Bård
bimmebassen Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Hei! Er dette solgt? Følger hattehylla med? Sendes til stavanger? mvh Eirik
bård Skrevet Juli 16, 2011 Forfatter Skrevet Juli 16, 2011 Dette er solgt ja, men har et til bil uten luke..
Jokkke Skrevet Juli 16, 2011 Skrevet Juli 16, 2011 Haha kanskje, men om det ikke dukker opp noe taktrekk med luke snart så blir det å kutte..
bård Skrevet Juli 17, 2011 Forfatter Skrevet Juli 17, 2011 Ok ! Går ikke å kutte, for er høyere klaring under taket uten luke, og hele trekket har en annen form så det går ikke.. Jeg kjøpte ett av thomas hamang, han har sikkert fler, men han er borte i ca tre uker nå..
Jokkke Skrevet Juli 17, 2011 Skrevet Juli 17, 2011 Hm ja.. Hadde nok aldri gjort det uansett, var bare noe jeg sa Sendte han en PM, får vente da Passer greit da jeg får lønning om noen uker..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå