ehrnst Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Hei Har noen vipperuter jeg tok ut av en e30 for noen år siden. Skulle ha montert disse i nye bilen, noen som har gjort dette? Sjekket opp om det fantes noe fester i karossen til hengslene med fant ingenting, ikke noen hull til å sette inn klips heller.
E30-328 Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Jeg har gjort det, du må ta av trekket på C stolpen og fjerne litt av skumplasten der festene skal vær, der finner du hull, Sett i klips (11) Det skal være markert i skumplasten, Dette var da facelift!
E30-328 Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 Jeg har gjort det, du må ta av trekket på C stolpen og fjerne litt av skumplasten der festene skal vær, der finner du hull, Sett i klips (11) Det skal være markert i skumplasten, Dette var da facelift!
ehrnst Skrevet Juni 8, 2010 Forfatter Skrevet Juni 8, 2010 jeg har ikke facelift, men vinduene kommer også fra en preface så da satser jeg på at jeg finner noe. Har allerede klart å revne noe av trekket, men fant ikke noe der. Kanskje jeg lette for høyt eller lavt
Azeton Skrevet Juni 8, 2010 Skrevet Juni 8, 2010 B-stolpe.. så er det 2 steder du skrur rutafast i. Så C-stolpe. Skal ligge ganske midt i.. Edit: målte.. 20cm fra hattehylla omtrent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå