Kny Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Velkommen til oss og grattis med ny bil. Den så jo skikkelig grom ut, men du får kjappe deg å vaske. For det var alt for få bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Fin bil! M3 speil hadde gjort susen,ellers en fin og clean bil. Enig med deg ang carbon emblem,men bytt rattemblemet samtidig. Sorte nyrer.. enig, men hva med sorte nyrer med carbon "riller"? Ser du har carbon lister inne i bilen.. Hold den clean. igjen..fin bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Da har jeg bestilt meg sort/hvite carbon emblemer til panser, bakluke, ratt og 4 hjul også sorte nyrer, ikke matte men blanke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joakim H Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Fin bil!M3 speil hadde gjort susen,ellers en fin og clean bil. Enig med deg ang carbon emblem,men bytt rattemblemet samtidig. Sorte nyrer.. enig, men hva med sorte nyrer med carbon "riller"? Ser du har carbon lister inne i bilen.. Hold den clean. igjen..fin bil. syns det er for mange som har m3 speil på e46'n sin:O jeg har ikke syns det er minst like fint;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Fin bil!M3 speil hadde gjort susen,ellers en fin og clean bil. Enig med deg ang carbon emblem,men bytt rattemblemet samtidig. Sorte nyrer.. enig, men hva med sorte nyrer med carbon "riller"? Ser du har carbon lister inne i bilen.. Hold den clean. igjen..fin bil. syns det er for mange som har m3 speil på e46'n sin:O jeg har ikke syns det er minst like fint;) Hehe, enig. Jeg skal ikke gjøre noe med speilene, det kommer isåfall nederst på prioriteringslista Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gman Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Smaken er som baken jeg har ikke bytta speil på min enda da jeg nå har lagt den ut for salg her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 hold bilen som son den er i utsenet du:) Litt senk, og den er Perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Flott e46 ! Hold den clean slik den er nå! Grom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Jeg liker e46 med sorte nyrer, og med tanke på at det er shadowline på denne tror jeg sorte blanke nyrer blir sweet Men det vil tiden vise! Ser det ikke bra ut er det jo bare å ta det av igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 ser ut som ein strøken bil dette, både utvending og innvendig liker black cube interiørlistene, står høgt oppe på lista mi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Gutten sin som har fått skikkelig bil velkommen! jeg kjører hvertfall en lillebror av denna da hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 23, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 23, 2010 Har også gjennomført en 6 timers økt med meguiars wash, lakkrens, polish og wax. Endte opp med en vond rygg og en blank bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå