Dirty Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Hei kammerat sin M3 bruker olje, så tok en titt på den idag. røret sin går fra blokka og under motoren, opp til luftfilteret var fjernet. og på den ventilen som sitter på blokka som skal gå til luftfilteret. den var det satt en slange på og en skrue i. slik jeg ser det nå, så vil ikke oljeondinga slippe ut grunnet den blokeringen, og olja vil bli presset ut av eksosen. tok ut skruen og skal kjøre bilen noen dager for å se om olje forbruker gir seg. Men det jeg egentlig lurer på. sitter det noen andre ventiler\lufting på s50 motoren ? for kan jo umulig være smart å blokke luftveien på den måten takk på forhånd kim
jsr-Racing Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 nei er vel bare det røret som er utåndingen på di likt som på m50 motorene.. og ja er ikke sunt å ikke få puste hehe
Dirty Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 ikke likt som på m50. der kommer det fra toppdeksel
Dirty Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 når jeg tenker etter. var hele den Pumpa som m3n har tatt vekk fra bilen. den avgasspumpa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå