Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nei, ikke vet jeg, han håpet vel på att det kom en som var blind kanskje.. Da har i allefall jeg gjort min plikt så andre slipper å bli lurt til å bruke en hel dag for å se på søppel..

Skrevet
  Bmwfanatic skrev:
Nei, ikke vet jeg, han håpet vel på att det kom en som var blind kanskje.. Da har i allefall jeg gjort min plikt så andre slipper å bli lurt til å bruke en hel dag for å se på søppel..

tusen takk for info, har seriøst vurdert denne her. men en ting som er helt sikkert, en bil blir ikke sånn etter 160000km, denne er skrudd tilbake minst 100-150k. er bil til rundt 4-5000kr dette med tanke på eu kontroll og avgifter og ALT som må gjøes.

glad han ikke godtok budet mitt på 11k igjennom finn.

Skrevet
  biocorp skrev:
har den hvert på kontroll? mye som må gjøres?
  Bmwfanatic skrev:
Useriøs kjøper ja, skal vi se.. Ting som ikke er nevnt i denne annonsen:

- Håndbrekket er rett og slett knekt i 2

- Midtkonsoll som er voldtatt

- Tenningslås defekt, brukes startknapp

- Checkpanel i tak virker ikke

- Ledninger klippet rett av i døra

- Rundbulka

- Hjemmelaget eksosanlegg som banker i kaross

- Motor fusker ved pådrag og går ujevnt

- Motor over gjennomsnittelig svett i fremkant

- Totalt utslitte seter, også passasjerside

- Rust i ett par dører

- Selger nenvte slitte dekk på innsiden, dem er også slitt på utsiden

- Opplakkert, fargeforskjeller

- Lakk flasset i alle hjulbuer, mulig forsøkt hjemmevalsing

Er endel som må gjøres ja.

Skrevet

hehe :P hadde han fått den på eu kontroll og fått en mangel lapp så hadde jeg kanskje hvert interisert jeg da:P ser nå at detta er en billig bil som jeg kan ha som prosjekt :)

• 4 months later...
Skrevet

Jeg har eid denne bilen for noen år siden. Da jeg hadde denna bilen var den så si strøken,bulkfri og rulla på 8.5x17/10x17 keskin kt1.

eneste jeg kan si at interiøret var fullstendig utslitt. kjenner ikke til ovennevnte med fusking og oljelekkasjer + ranglete eksos.

Mulig Bilen har blitt rævkjørt? ikke vet jeg :)

Kan Garantere at Kmstanden var på 148 000 når jeg solgte den (har faktisk servicehistorikk på det liggende) tyskimport fra 2002

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...