Snook Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Hei, Bestilte meg nye "orginale" hvite sideblink til bilen min, og trodde jeg skulle få noen i samme størrelse som jeg hadde fra før, men neida, de nye var mye større. Hva er orginalt til en E36 coupe? Hadde noe i samme størrelse som på bildet under (tilfeldig bil funnet ved googling), trodde det var orginalt jeg. Noen som vet? http://www.thhe.dk/biler/BMW_3series_E36.jpg
in2you Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Blinklysa på siden av bilen er forskjellige på pre-facelift og facelift modellene.. hvilken modell er bilen din?
Snook Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Den er Pre-facelift. Blinklyset som sitter på nå har ikke synelig skrue. Det nye har det, samt stor sort kant rundt selve lyset.
babjorn Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Som in2you skriver er det 2 forskjellige typer,den du har bestilt er den gammle typen. Gammle Ny typen Er to forskjellige stikk kontakter til disse,så vet ikke om dem passer om hverandre,får kjøpt gammle/ny typen kontakter til å sette på.
Teekay1983 Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Dersom du ikke har noe skruhull i framskjermen din til å montere de store blinklysene, så er det vel kanskje ettermonterte blinklys grunnet import av bilen til norge. Da vart det kanskje valgt å montere facelift modellen av blinklysene som kom etter 09/1996. GS har flere modeller å velge mellom så det er bare å søke på bilmodellen din, men velge 1997 årsmodell.
Snook Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Skrevet Juni 9, 2010 Det forklarer saken, da blir det retur og bestilling av nye typen. takker for kjapp og god hjelp!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå