Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Bestilte meg nye "orginale" hvite sideblink til bilen min, og trodde jeg skulle få noen i samme størrelse som jeg hadde fra før, men neida, de nye var mye større. :roll:

Hva er orginalt til en E36 coupe? Hadde noe i samme størrelse som på bildet under (tilfeldig bil funnet ved googling), trodde det var orginalt jeg. Noen som vet?

http://www.thhe.dk/biler/BMW_3series_E36.jpg

Skrevet

Blinklysa på siden av bilen er forskjellige på pre-facelift og facelift modellene.. hvilken modell er bilen din?

Skrevet

Den er Pre-facelift. Blinklyset som sitter på nå har ikke synelig skrue. Det nye har det, samt stor sort kant rundt selve lyset.

Skrevet

Som in2you skriver er det 2 forskjellige typer,den du har bestilt er den gammle typen.

Gammle

a5lqkoioia3huos1y0rg.jpg

Ny typen

j3rpio39olfugjmdb68q.jpg

Er to forskjellige stikk kontakter til disse,så vet ikke om dem passer om hverandre,får kjøpt gammle/ny typen kontakter til å sette på.

Skrevet

Dersom du ikke har noe skruhull i framskjermen din til å montere de store blinklysene, så er det vel kanskje ettermonterte blinklys grunnet import av bilen til norge. Da vart det kanskje valgt å montere facelift modellen av blinklysene som kom etter 09/1996. GS har flere modeller å velge mellom så det er bare å søke på bilmodellen din, men velge 1997 årsmodell.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...