kjellke Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Noen som vet om noen jorder, baner eller iskjøringsplasser (selvfølgelig kun om vintern) i møre og romsdal, helst nært ålesund? Svar settes stor pris på. Lurte også på noen spørsmål ang. Rallycross, noen som vet om det er noe miljø for det i ålesundområdet? Evt hvor ofte det er løp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juni 9, 2010 Share Skrevet Juni 9, 2010 Kjellke.. Naf bana i olsvika.. Treningsløp hver torsdag tror e det var.. Og jorde har jeg som jeg kjører på av og til.. iallefall om jeg har en vrakbil og skal pløye til sommern.. Men ser deg sikkert bakpå fabrikken så kan vi ta oss en prat.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Juni 9, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2010 Hei! tusen takk for svar, har du også kommet ut på ellingsøya? eller holder du til bort på skarbøvika enda? Ser sikkert der ja;-) Ja har en e36 vrakbil som hadde vert morro og laget jordebil av skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kentan-racing.com Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Nææ på tur bak på øya ja.. må bare somle meg til og få henta bilen.. :=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 Sounds good er det sånn man må ha 6 bilcrosslø. Før man får kjøre rally? noen som vet om en veldig rimlig bilhenger til salgs? Trenger ikke se fin ut:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325ti Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Du må ha 4 løp for og kunne ta en H lisens mener jeg på. Da må du også ha en bil osm er bygget etter NBF sine regler for H lisens. LItt usikker på dette. Men regler finner ud på NBF sine sider. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellke Skrevet Juni 11, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2010 tusen takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå