NoName Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 Hei! Noen som har erfaring med koed sine uorginale framskjermer? Hvordan passformen på dei er ?
TurboLag Skrevet Juni 9, 2010 Skrevet Juni 9, 2010 tja, går med litt jobb.. knekker og buer er gjerne for lite bøyde.. har 2 stk koed framskjermer som går for 500 kr pluss frakt snart
TurboLag Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 stansinga har mangler, må bøye kantene som går ned langs panser mer samt bøye buene som skal boltes til steinplata litt mer..
///MoePower Skrevet Juni 20, 2010 Skrevet Juni 20, 2010 Jeg har ikke erfaring med akkurat E30 når det gjelder veng men jeg har handlet derfra til andre biler tidligere. Passformen er det så som så med... Profiler og slikt er ikke like fin som på orginaldeler og man må som regel bøye og tøye litt på delene for å få de til å gå kant i kant med resten av bilen. Men jeg byttet forskjermer på subaruen til en i familien og da brukte jeg veng skjermer. I det tilfellet var jeg faktisk ganske fornøyd med passformen, det var ingen behov for å bøye dem til og ettersom orginalskjermene ikke var helt 110% på den bilen fra fabrikk så ble det nesten like fint med veng skjermer som med originale. Hvorvidt passformen er bra eller ikke varierer nok veldig fra bil til bil, men det er jo engang slik at man får det man betaler for...
NoName Skrevet Juli 10, 2010 Forfatter Skrevet Juli 10, 2010 Okei. da trur eg faktisk eg går for orginale..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå