Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal jeg være helt ærlig så hadde jeg ikke brydd meg så mye med å prøve å forandre lyden på en 4 sylindra diesel.

Tror jeg hadde konsentrert meg med det utseendemessige på eksosen i stedet. :)

Jeg har hvertfall til gode å høre golyd fra en 4 sylindra diesel.

Er nok delte meninger om golyd på 6 og 8 sylindra dieselbiler også, men der mener hvertfall jeg at man har mye større potensiale.

Dette kommer i tillegg fra en som har hatt en del dieselbiler, både med 4, 5 og 6 sylindre, så jeg tror nok ikke du kommer til å få så veldig mye mer givende svar. :wink:

Skrevet
hei! lurer på hva jeg må ha for å få "grom" lyd i dieselkjerra mi :P

slik som dette:

er det nok med bare effektanlegg så får man dette? :D

Var først på svendseneksos og fikk bytta bakpotta. (2000kr) Den såg veldig fin ut og var bra tilpassa og såg veldig bra ut. Lyden vart tøffere men ikkje mykje forskjell. Etter eit uhell måtte eg bytte bakpotta igjen. Då blei det remus. Den vart egentlig litt for stor for en diesel. Den durer godt på tomgang, men er ikkje so veldig anledes på turtall enn originalt. Men litt finere er det. Men for å få skikkelig godlyd må du bytte ut til større eksos etter første katalysator og heilt bak. Men det beste er selfølgelig å bytte ut heilt framantifra. Men dette er dyrt! Men er iallfall lite vits å kun bytte bakpotta for lyden sin del. Det blir mest for utseende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...