SlimG Skrevet Juni 10, 2010 Skrevet Juni 10, 2010 Kun frem Carsoft 6.5 SP1 moduler fungerer i min '95 E36 328 (20pin OBD1), Jeg har et ABS varsellys i dashbordet som lyser sporadisk under kjøring, men Carsoft gir meg "Module not found" på ABS. Er det mulig å få koblet til ABS modulen alikevell? eller er dette en mangel i Carsoft programmet? 2. Jeg får også endel "not defined" feilmeldinger på endel feilkoder, hvor finnes det en komplett database over disse resterende feilkodene? Jeg har også sendt de samme spørsmålene til folkene bak Carsoft, håper noen her også har peiling. Dette er resultatet av en fullstendig diagnose av bilen: Single diagnosis DME / DDE - Status: ERROR ! 212 not defined 56 not defined 201 Lambda Regulation 203 Ignition system / Oxygen Sensor Single diagnosis Inst. Cluster - Status: ERROR ! 26 not defined 89 not defined 120 not defined 109 not defined 91 not defined 106 not defined Single diagnosis AIRBAG - Status: ERROR ! 1 Ignition Capacitor Defect 4 Driver-Airbag Feeder Defect Single diagnosis ZKE / ZVM - Status: ERROR ! 63 not defined 1 Relay for the power windows passenger-side defect Single diagnosis EWS - Status: ERROR ! 06 Key 6 not recognised Settet jeg bruker:
SlimG Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Skrevet Juni 10, 2010 Jeg vet at motoren har vært byttet på bilen, kan det være et potensielt problem som utløses når jeg forsøker å lese ut koder? at evt. ECU er byttet og har et annet VIN nummer? Hvis det er tilfellet, er det en vei rundt dette? endre VIN i ECU? Si gjerne ifra om teorien er helt på jordet også
kje Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Fant du ut av dette? Jeg får ikke kontakt med dme eller abs...
SlimG Skrevet Juni 18, 2011 Forfatter Skrevet Juni 18, 2011 Vel, nå får jeg ikke kontakt med noen av modulene lengre, mulig det er fordi jeg malte opp bilen langs en fjellvegg Skal sjekke på min neste 328 om en måneds tid
kje Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Uff da Går heldigvis an å kjøpe ny bil... Så lenge det ikke er noen personskader.
KKise Skrevet Juni 19, 2011 Skrevet Juni 19, 2011 Kan være at når motorkontakten blei koblet om så glemte noen å koble om diagnosestikket i pluggen. Så du vet det til seinere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå