Langdal Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Førersetet i skinn har begynt å gå i oppløsning. Sømmen som går på høyre side fremover har begynt å rakne og det har også kommet en sprekk i sømmen under rumpa. Noe jeg kan gjøre for å fikse dette? Se bilder. Ellers er setet bra. Sømmen på siden, mellom midten og "sideputene". Sømmen under rumpa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonnjer Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Nederste bildet er jo skinnet revnet, ikke mye å gjøre med det utenom å kanskje stifte sammen for å unngå videre slitelse. Her er vel kanskje ett prima eksempel på at man burde behandle skinnet ofte for å unngå slikt ^^ Du kan evt. dra innom en vanlig møbelforhandler og spørre om råd, de er flinke med skinn Skal tro de har verktøy til å kunne sette en ny søm der de er raknet. Verste fall så må du til med ei tang pluss nål/tråd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langdal Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 Ja den nederste er revet, så det er litt kjipt. Jeg har akkurat kjøpt bilen så kunne desverre ikke ha forhindret dette. Hvilke produkter bør jeg bruke for å vedlikeholde skinnet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Jeg fikk en sko/salmaker til å redde skinnsetene i pontiacen jeg hadde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
huldra66 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Litt på siden denne da det er gjort på en E39, men mulig det samme gjelder for E36. Viss du finner ett passasjer sete til salgs, så kansje det kan brukes som donor, sjekk delefilmene om de har samme delenummer på Høyre / Venstre side. Ellers så bør det la seg gjøre og sy dette fra baksiden , men da må sete puta av først Sjekk denne linken. vi reparerte ett E39 sete med og få tak i ett brukt passasjersete, å finne ett bra førersete er ikke altid lett. viewtopic.php?f=1&t=155792 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saga25 Skrevet Juni 11, 2010 Share Skrevet Juni 11, 2010 Kanskje du kan lime det med dette stoffet: http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=21992913 Brukte det selv på noen båtstoler. Disse var imidlertid av skai men prinsippet er det samme. Eller kanskje noen produkter her kan hjelpe: http://www.colourlock.no/products1.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå