mrrogne Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 hei, mangler en slange på motoren min er på toppdekselet heilti fram kant, ( mot radioatoren ) der e det 2 nippla, en liten og en lit større, kan ta bilde seinare men den som er "stor" den øverste er det veivhus ventilasjonen ? og kor skal den til enkli ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Den skal i belgen før gasspjeld og den skal på underinnsuget på en sånn ting som går inn i innsuget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vegarde Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 den skal på innsugsbelgen, er to uttak der som du ser med engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 aaa, okay, takker for svar, eg tenkte meg kansje den skulle inn dit sia eg mangla en der og hehe, takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juni 10, 2010 Share Skrevet Juni 10, 2010 Hmm.. Har motoren din gått ujevnt eller? Får falskluft så det holder da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrrogne Skrevet Juni 10, 2010 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2010 nei har nett bytta motor og ikkje fått start enda, ( pga veivsensor) så har eg berre lurt på ka den slangen e til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå